נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר כי הקומיקאית קתי גריפין, ששיחקה בעבר בסדרה "סיינפלד", צריכה "להתבייש בעצמה", זאת לאחר שהאחרונה פרסמה תמונה שלה שבה היא אוחזת בבובת ראש מדמם, המזכירה במראה את פרצופו של הנשיא. בציוץ שהעלה מנהיג העולם החופשי בחשבון הטוויטר הרשמי שלו, אמר טראמפ כי לילדיו, ובמיוחד לבארון, היה "קשה במיוחד" לצפות בתמונה.



לפי אתר הרכילות TMZ, בארון צפה בתמונה בעת שהוצגה בשידור חי בערוץ טלוויזיה אמריקאי, ובתגובה לכך הוא הגיב בפאניקה מוחלטת, תוך שהוא צועק בבהלה וקורא לאמו מלניה בדחיפות. "הוא בסך הכל בן 14, הוא לא יודע מי זו קתי גריפין. הוא ראה שהראש שהיא החזיקה נראה כמו זה של אביו", הסביר גורם המעורה בפרטים.  



בתגובה להתרחשויות, מלניה התבטאה בחריפות כנגד גריפין, תוך שהיא טוענת כי מה שעשתה היה "מטריד ושגוי", ומעשה ש"גורם לך לתהות לגבי מצבה הנפשי".



ערב לפני, גריפין התנצלה על פרסום התמונה הפוגענית בסרטון וידאו שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה בעקבות קריאות להביאה למאסר בגין הסתה לפגיעה בנשיא. לטענתה, "פשוט רציתי לראות מה יהיו התגובות לתמונה הזו. אני קומיקאית וחציתי את הגבול, הלכתי רחוק מדי. אני מתחננת שתסלחו לי".



אחד מבניו של הנשיא, דונלד טראמפ הבן, אף כינה את התמונה "מגעילה". בציוץ שפרסם בדף הטוויטר שלו הוא כתב כי "זה מגעיל, אולם לא מפתיע. כך נראה השמאל כיום. הם מחשיבים את ההתנהגויות הללו כמתקבלות על הדעת. אתם יכולים לדמיין לעצמכם מה היה קורה לו שמרן היה עושה זאת לאובמה?"