יש אנשים שדבר לא יעמוד בדרכם, ואם הם מעוניינים להשיג משהו הם יעשו אותו ויהי מה. בין אם מדובר בהתעקשות של טראמפ להמשיך לחבוש את השועל על ראשו כדי שיהי לו שיער, הניסיונות של בוז'י לדבר אנגלית צחה ולא להרדים את הקהל (למרות שהוא מרדים אותם גם בעברית), או איש קנדי אחד שגם סוף העולם לא יעמוד בינו לבין כיסוח הדשא שלו.

למרות שאנו חיים בעידן של סרטונים, הפעם דווקא תמונה היא שהפכה ויראלית ומכל הסיבות הנכונות. בתמונה, שצולמה בעיירה סרי הילס באלברטה, קנדה, נראה הגבר, טוניוס ווסל, מכסח את הדשא בנונשלנטיות מוחלטת, כשמאחוריו סופת טורנדו ענקית ומאיימת. אשתו, ססיליה, מיהרה לתעד את המאורע ולהעלות אותה לפייסבוק ומאז האיש, המכסחת והסופה הפכו לאגדה. אומנם מהתמונה המצב נראה מסוכן, ולא היה מבייש אפילו את צ'אק נוריס, אך דברים אינם כפי שהם נראים. "זה נראה הרבה יותר קרוב אם מסתכלים בתמונה, אבל במציאות זה היה מאוד רחוק. טוב, לא מאוד רחוק, אבל זה היה רחוק מאיתנו. שמתי עליה עין"' אמר ווסל ל-timescolonist. לדבריו, הסופה רק חלפה על פניו  והמשיכה מזרחה. 


אבל לא רק המסירות לאשתו הותירה אותו בחוץ, גם סקרנות רבה. "אנחנו במקור מדרום אפריקה, זו הפעם הראשונה שראינו טורנדו", הסביר ווסל. "צפיתי בו משך כל הזמן הזה, כדי לראות מה זה הולך לעשות", הוסיף. לאחר שבתו ראתה אותו בחוץ עם הסופה היא  התעקשה שייכנס פנימה, אך כשסירב העירה את אמה משינה. "הבת שלי באה ואמרה 'אבא אבא אתה צריך להיכנס", אמר טוניוס. "היא נכנסה פנימה והעירה את אשתי. אשתי יצאה וצילמה כמה תמונות"

כאמור, בגלל שבדרום אפריקה אין סופות כאלו, ססילה צילמה את ההתרחשות כדי לשלוח להוריו, אך  ודאי לא היה  לה מושג עד כמה התמונה שלה תמשוך תשומת לב בקרב הגולשים. רבים מהאנשים הסתקרנו ותהו מדוע האיש בתמונה מכסח את הדשא במזג אוויר מסוכן זה. על זה ענה טוניוס שזה פשוט היה ברשימת המטלות שאשתו נתנה לו לאותו היום, והיה לו חשוב לסיים אותה.
 



התמונה יצרה לאט לאט סערה וירטואלית משל עצמה והגיע לעשרות אתרי חדשות. עקב רגעי התהילה הפתאומיים להם זכה וההתעניינות הרבה, לטוניוס היה חשוב ליידע את קהל הגולשים כי הוא סיים לכסח את הדשא, ושכעת הוא נראה טוב.