משפחה יכולה להיות דבר מעיק או נפלא, לרוב גם וגם, אבל מה שבאמת מוכיח את טיבה היא מה היא עושה כאשר אחד מחבריה נקלע לצרה. לאחרונה משפחה אחת הוכיחה שקשר דם הוא מעל לכל, לאחר שנקמה באישה הבוגדנית של אחד מחבריה ובמאהב שלה. לאחר שחשדו בני המשפחה כי אשתו של אחד מהם אינה נאמנה לו, הם החליטו לעשות לה אמבוש ולתפוס אותה על חם. כמובן, כמו בכל אירוע שמתרחש בימינו, הם דאגו לתעד את המאורע ולהעלות אותו לרשת, פן יטעה בעלה ויחשוב שהיא אישה טובה. 
בסרטון, שמתאר מאורע שהתרחש בבקריל, קולומביה, נראית האישה הסוררת, שידוע רק ששמה מיירה,פותחת את הדלת למשפחה של בעלה. "למה לא התקשרתם אלי? ולמה אתם רוצים להיכנס דווקא עכשיו?", היא שואלת בעצבנות ומנסה למנוע מהם להיכנס. אבל בני המשפחה החשדנים, האם של הבעל, האב ואחות האם מעיפים אותה מדרכם ומתחילים לחפש בבית. "היכן את מחביאה אותו?", נשמעת האם שואלת, כשהיא מתכוונת למאהב של האישה. לבסוף בני המשפחה הנאמנים נכנסים לחדר השינה, האם דוחפת הצידה את המיטה, והמאהב של מיירה מגיח מתחתיה. מיד כשהוא יוצא האם מתחילה להכות אותו בזעם, בעוד מיירה מתקוטטת עם האחות.



לאחר מסכת של השפלה, אלימות ותיעוד, מגיעה המכה האחרונה והקשה ביותר. כפי שניתן לראות בסוף הסרטון, בני המשפחה מסלקים את האישה והמאהב מן הבית ומבשרים לה שהנישואים שלה הסתיימו. "זה לא מגיע לבן שלי", האם אומרת. "עכשיו, לכי איתו. את צריכה לעזוב את הבית".