עבור אנשים רבים, גשם מוציא את הצד הרומנטי שבהם, יש משהו בטיפות מים שנופלות מן השמיים, היעדר שמש, וקור עז שגורמים לאנשים לחוש חמימות נוסטלגית. בקרב אחרים, מזג אוויר סגרירי מוציא יצרים קצת יותר פרימיטיביים, ורצון עז לחמוק החוצה ולעשות סקס בפומבי, כמו היו חסרי בית שיכורים וצורכי סמים. לאחרונה אישה חסרת מזל אחת בסקוטלנד הייתה עדה לתופעה כזו, ובמקום לשלוח את הסרטון לנשיונל ג'אוגרפיק, מיהרה להעלות אותו לפייסבוק.

האישה, דבי מור, 26, מהעיר אלגין שבסקולטנד, בסך הכל רצתה לבדוק אם מזג האוויר מתאים לטיול עם הכלב של אמה. היא הביטה מבעד החלון, ראתה את הזוג והבינה שכנראה שלא. לאחר שהתאוששה מההלם, שלפה את הנייד, צילמה והעלתה לפייסבוק להנאת הצופים. "לא יכולתי להאמין למה שראו עיני, הייתי פשוט חסרת מילים. ברגע שהתגברתי על התדהמה התחלתי לצחוק", כתבה מור בפוסט. "זה טירוף מוחלט. זה אזור מגורים ורחוב עמוס שיש בו הרבה תנועה והוא מלא בילדים, ברור שבגלל שירד גשם לא היה איש בסביבה". 



הסרטון שהעלתה הפכה מיד ויראלי וזכה לתגובות רבות, לייקים וצפיות. נכון לעכשיו הסרטון נמחק מפייסבוק, לא ידוע האם ביוזמת מור או שבידי הרשת החברתית עצמה, אך ניתן למצוא אותו במקומות רבים אחרים. בסרטון, נראה הזוג, שמשוער שהם בשנות ה-20 לחייהם, עושים סקס על זכוכית תחנת אוטובוס, סביב השעה שבע בערב. "הייתי המומה לראות אותם עושים את זה באזור כזה פתוח", אמרה מור, מנהלת קייטרינג במקצועה ואם לילדים. "לא נראה שהיה להם אכפת- אבל הגבר כן המשיך להסתכל סביב כדי לוודא שאף אחד לא מסתכל. 

על פי ה-dailymail, מור סיפרה שהזוג עשה את זה בגשם השוטף במשך עשר דקות לערך. היא הוסיפה כי שלחה תחילה את הסרטון לאחותה, שלא האמינה לה, ולאחר מכן העלתה אותו לפייסבוק  "אחותי העירה שהאישה לבשה חצאית בגשם שוטף, ולדעתה היא ידעה בדיוק מה היא הולכת לעשות", סיפרה. "הם יכלו לפחות לחכות עד שיחשיך- או ללכת למקום קצת יותר פרטי".