מבוכה באוקלהומה. ארבעה אסירים מסוכנים נמלטו דרך מערכת האוורור של הכלא המחוזי, בפעם השנייה מאז תחילת השנה, ביניהם גבר שהורשע ברצח מדרגה ראשונה. הבריחה תועדה באמצעות מצלמות האבטחה של הכלא. על פי סוכנות הידיעות AP, הארבעה נמלטו בין השעות אחת לארבע לפנות בוקר, ביום שני, על ידי זחילה דרך מערכת האוורור של הכלא. 


נכון לעכשיו, הרשויות מחפשות אחר הארבעה, ומזהירים את התושבים להיות ערניים ולדווח על כל אדם חשוד. "זה נראה שזה התרחש מתישהו אחרי חצות, הם עשו את אותו הדבר שהם עשו בפעם שעברה - הם טיפסו על הקיר, עלו על מערכת האוורור ופתחו בה חור", אמר שריף הכלא המחוזי צ'רלי דוהרטי. "ההבדל היחיד בפעם הזו היא שיש לנו אסירים משני אגפים שונים, כלומר הם חלקו ביניהם מידע".

האסירים נמלטו דרך מערכת האוורור של הכלא בפעם השנייה השנה. טוויטר
האסירים נמלטו דרך מערכת האוורור של הכלא בפעם השנייה השנה. טוויטר


הארבעה זוהו כג'רמי אירווין, 31, בריאן מודי, 23, סוני בייקר, 41 וטריי גונייט, 27. על פי רשומות בית המשפט של מחוז לינקולן, אחד האסירים, אירווין, שהורשע ברצח מדרגה ראשונה, והאחרים הורשעו בעבירות רכוש. החיפושים אחר הארבעה נמשכים, והרשויות מסרו כי קיבלו מידע רב ממקורות שונים. על פי החשד, אירווין נמלט לבית מגורים בקרבת מקום וגנב משם טנדר, אשר אותר מאוחר יותר כשהמפתחות עדיין היו במתג ההצתה. תושבים באזור התבקשו לשמור על ערנות. 
 
 
כאמור, זו לא הפעם הראשונה שאסירים נמלטו מן הכלא המחוזי, וב-16 במרץ, שניים מהאסירים שברחו כעת, מודי ובייקר, נמלטו יחד עם אסיר נוסף, יחד איתם ברח אסיר נוסף, מארק דוויין רובינז, 23. גם בפעם הזו השלושה ברחו דרך מערכת האוורור. הם נתפסו והוחזרו לכלא לקראת סוף חודש מרץ.