לא משנה מה יהיה עתידה של ארה"ב, אף נשיא לא יוכל להתעלות במוזרותו על דונלד טראמפ ומשפחתו. כמובן, שבשל מעמדה, גם אשתו מלניה, דוגמנית לשעבר ואישה מסתורית, לא ירדה מהכותרות מאז החל טראמפ בקמפיין הבחירות שלו. אך בניגוד לטראמפ, לאחר שנבחר, החליטה מלניה לעבות את מעטה הסודיות שלה, ושמרה על דיסקרטיות בכל הנוגע לחייה. כך, בשל מעמדה וענן הערפל האופף אותה, אנשים הפכו צמאים יותר ויותר לכל מידע אודותיה, אפילו הקטן ביותר.

אבא ואמא של מלניה. טוויטר
אבא ואמא של מלניה. טוויטר
 
לאחרונה, בעקבות ביקור של הוריה של מלניה בבית הלבן, אנשים קיבלו הצצה כזו לחיה, אך נותרו עם יותר שאלות מתשובות. בעוד בני הזוג, ויקטור ואמליג'ה קנאבס ירדו ממטוס האייר פורס וואן הנשיאותי, הצופים לא יכלו שלא להיות נדהמים בעקבות המראה של ויקטור. העניבה האדומה הגדולה, החליפה, הגיל שלו, מבנה גופו, וכמובן הפנים שלו - כשמחברים את כל הדברים האלו יחד, אי אפשר שלא לראות שהבן אדם דומה לדונלד טראמפ. לפחות קצת.

זה טראמפ או אבא של מלניה? ויקטור קנאבס. טוויטר
זה טראמפ או אבא של מלניה? ויקטור קנאבס. טוויטר


 בעקבות הביקור והדימיון, כמובן שרבים מיהרו לצייץ בטוויטר את דעתם בנושא, חלקם נראו משועשעים, אחרים חשו מוטרדים ודואגים למלניה. 

"אם להיות הוגנים, לאבא שלה יש שיער הרבה יותר יפה", כתבה Soleia.

שוגר דדי. אבא של מלניה ודונאלד טראמפ. טוויטר
שוגר דדי. אבא של מלניה ודונאלד טראמפ. טוויטר





גם למלניה היה מה לומר על הדמיון הזה, ובעבר אמרה ל-GQ ש"שניהם חרוצים. שניהם מאוד חכמים ומוכשרים. הם גדלו בסביבות שונות לחלוטין, אבל יש להם אותם הערכים ואותה המסורת". היא הוסיפה שגם היא דומה ולבעלה וגם אבא שלה " הוא איש משפחה, יש לו מסורת, הוא היה אדם חרוץ שעבד קשה. כך גם בעלי".