אנשים נוטים לחשוב שהם מתוחכמים וחכמים יותר מבעלי חיים, אבל לא אחת המחשבה הזו הוכחה כשטות מוחלטת. דוגמה לכך ניתן לראות למשל בדמות דב חמוד אחד, שפרץ למכונית בסמוך ליער בקנדה, בדרך הכי אנושית שניתן להעלות על הדעת. הדב החביב, ככל הנראה דב גריזלי, תועד בסרטון על ידי מאט פטרסון, באזור עיירת ויסלר בקולומביה הבריטית. 

בסרטון נראה הדוב הגאון ניגש באיטיות אל טנדר לבן, פותח את הדלת של מושב הנהג, נכנס ומתיישב בפנים, ונראה כאילו הוא מתכנן עוד מעט להניע ולברוח משם עם הטנדר. על פי ה-dailymirror, הדב הסתובב בין מספר רכבים שחנו במקום אותה עת, לפני שהחליט לנסות את מזלו דווקא בטנדר הלבן. ככל הנראה, הדב נכנס בפנימה בחיפוש אחר מזון. 
 


"היו לנו למעשה שלושה טנדרים מסוג מרצדס איתנו אבל בילינו בעיקר ליד שלי" אמר פטרסון, במקצועו אחראי על שירות השכרת רכב באזור. לדבריו. הוא הבחין בדב מתקרב בזמן שהיה בשיחה עם קולגה שלו. "מעבר לרחוב מישהו הצביע על משהו, אז הסתכלתי לשמאלי והדב פשוט ישב שם", אמר. "שלוש שניות מאוחר יותר הוא הלך ישר אל הדלת ופתח אותה כאילו הוא כבר עשה את זה מיליון פעמים. הוא גרם לזה להראות כל כך קל. הייתי בהלם". פטרסון התלהב מאוד מכישוריו הקרימינליים של הדב והוסיף ש"הוא לא השאיר שריטות או לכלוך במכונית,  כאילו הוא עשה זאת כבר הרבה פעמים לפני כן".



בזמן שהדב שהה בטנדר, פטרסון צפה מהצד עם קולגות ודי נהנה מהסיטואציה. "הוא היה בפנים 12 דקות, פשוט ישב שם בכיסא הנהג. בשלב כלשהו, הוא נכנס לחלק האחורי וחיפש אוכל". לבסוף החליט פטרסון שלכל מסיבה יש סוף,  והבריח את הדב על ידי דפיקה על צד הטנדר. הדב יצא החוצה, אבל מיד התחרט על זה וחזר פנימה. בסופו של דבר, הדב החמוד ויתר על חיפוש המזון בטנדר והמשיך משם הלאה אל היעד הבא.