לרוב, מבוגרים נוטים לחנך ילדים ולא להשתמש באלימות בטענה שזו לא דרך לפתור קונפליקטים, ושמדובר באקט ילדותי שאין לו מקום בחיים הבוגרים. אך לא אחת מתברר שאותם אנשים "בוגרים" נכשלים מלפעול בהתאם לעצה של עצמם, ומראים את הדרך הגרועה ביותר לטפל בבעיות בחייהם האישיים. השבוע הועלה לפייסבוק סרטון שככל הנראה לא ישמש דוגמה לצעירים קלי השפעה, ומראה בעיקר כיצד לא להתנהג. 


בסרטון, שתועד בידי עדי ראייה במקום, נראות שתי נשים מתקוטטות בפארק שמיועד בעיקר לילדים. אם זה לא מספיק גרוע, במקום אמנם נכחו אנשים רבים, אך איש מהם לא ניסה לעצור בעדן, להפך, ההמון צמא הדם דרבן את הנשים להמשיך בקרב. 

הנוכחים במקום בעיקר נהנו לראות את ה"קט פייט", שהוא כינוי להתקוטטות בין נשים, ורבים מיהרו לשלוף את הטלפונים הניידים ולתעד את המאורע למזכרת. האירוע התרחש בפארק בסמית'פילד, דבלין, המיועד כאמור בעיקר לילדים, והועלה לפייסבוק בידי אחד מעדי הראיה במקום. על פי הסרטון, רק אדם אחד ניסה לעזור ולהפריד ביניהן, אך השניים מיד חזרו לשדה הקרב. בשלב מסוים, האישה באדום אף חבטה בקשיש שעמד לידה, ללא כל סיבה נראית לעין. נכון לעכשיו, לא ידוע מה גרם לקטטה וכן האם הנשים זוהו ונלקחו למעצר.