התוצאה של בגידה היא לרוב אחידה וכוללת שברון לב, כעס וכאב, אבל הדרכים בהן אנשים בוחרים להגיב לכך הן שונות ומגוונות. כאשר אישה אחת מבריטניה גילתה שחבר שלה בגד בה היא החליטה לנקום בו שלה בדרך שחשבה שתכאיב לו ביותר- על ידי הרס מוחלט של הרכב שלו. עד ראיה שבמקרה נכח במקום מיהר לשלוף את הנייד שלו, תיעד והעלה לרשתות החברתיות, לצד תמונתו שצילם של הרכב ההרוס. בסרטון ניתן לראות את האישה מנפצת את חלון הנהג באמצעות לבנה ומה שנראה כיתד. בן טיילור, 21, שתיעד את האירוע סיפר ל-DailyMail שהאירוע ערך כ-10 דקות, אך הוא הספיק לצלם רק חלק ממנו. היא המשיכה לנפץ את החלון עם מה שנראה כמו יתד. 

 


"היא הייתה שם כל כך הרבה זמן והמשטרה הגיע שניות אחרי שהיא ברחה", סיפר. מהתמונות שצילם טיילור ניתן לראות כי האישה הזועמת פשוט הרסה לחלוטין את הב.מ.וו של החבר הבוגדני: היא ריסקה את השמשה הקדמית וכן את האחורית, ריסקה את החלון של מושב הנהג ואף תלשה ממקומה את לוחית הרישוי. 

הרסה לו לחלוטין את הרכב. צילום מסך
הרסה לו לחלוטין את הרכב. צילום מסך


 נכון לעכשיו, גם עד הראיה וגם המשטרה לא יודעים מי האישה וחוקרים את הפרשה. אין הרבה מידע על הסרטון, אך ידוע שהוא צולם בקרדיף, ווילס.

האישה ברחה לפני שהמשטרה הגיעה למקום. צילום מסך
האישה ברחה לפני שהמשטרה הגיעה למקום. צילום מסך


דבר אחד בטוח, האישה אומנם לא הצליחה לשבור לחבר את הלב כנקמה, אך כנראה הצליחה לרושש אותו, לפחות מבחינת תיקון הנזקים שנגרמו לרכב.
 
האישה גרמה לנזק אדיר לרכב. צילום מסך
האישה גרמה לנזק אדיר לרכב. צילום מסך