רוב הפושעים אינם ידועים כחכמים במיוחד, אבל לפעמים נדמה שיש ביניהם תחרות סמויה על הפרס הנחשק - מי יהיה הפושע הדביל מכולם. הזוכה בתחרות הוא מי שיעשה את הדבר הטיפשי ביותר וייכנס על כך לכלא, כנראה. לא בטוח האם הפושע הבא מאוסטרליה הוא הזוכה בתחרות, אך הוא בהחלט צפוי להאפיל לשלב הגמר. בימים אלו משטרת מלבורן, אוסטרליה, מחפשת אחר הפושע ההזוי שפרץ לבית פרטי ובין היתר עשה אמבטיה, התגלח ושיחק בפלייסטיישן.



"זה מאוד מוזר", אמרה אנג'לה בטלר ממשטרת ויקטוריה ל-heraldsun. "זה הבית הראשון שבני הזוג קנו". המשטרה שחררה סרטון של מצלמות אבטחה שתיעדו את מה שהתרחש מחוץ לבית, בתקווה שהציבור יעזור לזהות את העבריין הגאון. לא יודע האם יש להם תיעוד של הזוועות שהתחוללו בפנים, אבל הם מסרו כי יש להם די והותר דנ"א. 


מצילומי מצלמות האבטחה, הגבר הוא ככל הנראה בשנות ה-20 לחייו, לבש ז'קט של קבוצת הכדורגל Richmond AFL, מבנה גופו רחב ויש לו שיער חום קצר. על פי 9 news, הגבר פרץ לבית בפרבר בצפון קרנבורן, מלבורן בשעות הבוקר ושהה שם בערך כחמש שעות. לאחר שסיים את עיסוקיו, כאשר בין השאר עינג את עצמו וצחצח שיניים, עשה סוף סוף מה שיאה לתפקידו כפושע נאלח, וגנב כמה מוצרי אלקטרוניקה, ביניהם מחשב נייד. על פי החשד, הוא עזב את הבית לבוש בבגדים שמצא בארון של בעלי הבית, עם תיק נייקי שחור, תיק נוסף וכן הרבה שקיות קניות.