לרוב כשאנו חושבים על עבריינים או נוטים לחשוב על טיפוסים מגודלים, מלאי קעקועים, חמושים ובעיקר מעוררי אימה. אך לפעמים גם סבתא חביבה למראה שנוסעת בג'יפ לבן יכולה לפתע להפוך למושא העניין של המשטרה. לאחרונה, אישה בת 81 מהעיר דנטון, טקסס, הקימה את כל המשטרה המקומית על רגליה, לאחר שסירבה לעצור והובילה אותם למרדף משטרתי איטי במיוחד.על פי foxnews, האישה, ננסי דיאס סטראדר עוררה מהומה לאחר שנסעה בכיוון הלא נכון בכביש, מה שאילץ את הנהגים האחרים לסור לצידי הדרך כדי שלא תתנגש בהם.



הנהגים ניסו לעצור את סטראדר, ובמקביל הזעיקו משטרה. "מכוניות שנסעו לעברה סטו לצידי הדרך כדי להינע מכך שתתנגש בהם", אמר אחד השוטרים שהגיע למקום. השוטרים הפעילו את הסירנות ורדפו אחר סטראדר במשך 10 דקות. לאחר לאחר שהזהירו אותה באמצעות קריאה במגפון, היא הואילה בטובה ועצרה לבסוף. הדבר הראשון שהשוטרים העייפים עשו היה להוציא את האוויר באמצעות סכין מכל הגלגלים של הג'יפ, כדי שסטראדר חלילה לא תברח שוב. הם נקשו על חלון מכוניתה וביקשו ממנה לפתוח, כשסירבה אחד השוטרים ניפץ את החלון באמצעות מכשיר שהיה בצרור המפתחות שלו.





כשסטראדר יצאה מהרכב, לחלוטין ללא רצון, היא התיישבה  מיד על הכביש לצד הרכב, לטענתה בשל בעיות ברכיים. כששאלו אותה השוטרים לפשר ההתנהגות שלה ומדוע היא לא עצרה, אמרה: "ניסיתי למצוא מקום לשתות בו כוס קפה", סיפרה לשוטרים. כשנשאלה למה פתחה את החלון ענתה ללא היסוס: "למה? זו המכונית שלי, החיים שלי, הכל שלי, אוקיי?". כשנשאלה החותנת של סטראדר, בקי, למה חמותה לא עצרה, היא טענה כי הקשישה שמעה סיפורים על אנשים שהתחזו לשוטרים, ופחדה כאשר ניגשו אליה. היא סיפרה למשפחתה שהיא הייתה בטוחה שאלו אנשים שמעוניינים לגנוב את מכוניתה.

סטראדר נלקחה למעצר, אך לא נאזקה בשל גילה. היא שהתה במעצר 14 שעות שעות, ללא קפה לצערה, ושוחררה בערבות בידי בנה. הדבר הראשון שעשתה לאחר שיצאה מתחנת המשטרה היה כמובן להמשיך היכן שהפסיקה. "אני הולכת לשתות לי קפה ולאכול סנדוויץ' או משהו כי לא אכלתי כל היום ולא קיבלתי אותו (קפה)", סיפרה ל- Inside Edition.