טרגדיה בהודו. צעיר שרצה להיכנס לכושר התמוטט ומת בחדר כושר לאחר שביצע שכיבות סמיכה. הצעיר,אייג'ינקיה לולג'ה, הוא סטודנט להנדסה בן 19 מנאסיק, הודו. האירוע המזעזע תועד במצלמות האבטחה של חדר הכושר, הופץ ברשתות החברתיות, וזכה לצפיות רבות, כאשר מרבית הצופים הביעו את צערם על אירוע.



בסרטון, נראה לולג'ה מבצע מספר שכיבות שמיכה, כשלצידו מאמן וחברים. לאחר מכן הוא נשען על הקיר, בעוד חבר אחר יורד לבצע שכיבות שמיכה. כעבור זמן קצר, הצעיר החל להתנדנד והתמוטט ארצה על הצעיר האחר שעשה שכיבות שמיכה. מיד לאחר מכן נראים אנשי צוות וחברים רצים לעזרתו וכן מביאים לו מים. על פי הרופאים שטיפלו בו הצעיר ככל הנראה מת מדום לב לפני שהספיק להגיע לבית החולים.





על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לולג'ה עשה מנוי לחדר הכושר רק כמה ימים לפני האירוע הטרגי והיה בריא לחלוטין. "בני היה בריא לחלוטין. לו הייתה לו שום מחלה או התמכרות", סיפר אביו. "אני פשוט לא מבין איך זה קרה. הוא היה סטודנט מבריק והיה לו עתיד מזהיר לפניו".

למרות הטענות שהיה בריא, על פי דיווחים הנער חש ברע עוד לפני שהחל באימון. נכון לעכשיו, האירוע עדיין נמצא בחקירה, וטרם נקבעה באופן רשמי סיבת המוות של הנער. "לכאורה, נראה שהוא מת כתוצאה מדום לב, אך עדיין אין לנו דוח נתיחה שלאחר המוות", אמר אחד מהרופאים שטיפלו בו, ד"ר סורש ג'אגדייל. "ברגע שיהיה לנו הדוח נוכל לדעת את הסיבה למוות".