אנשי חוק ודאי רגילים להיתקל באירועים ואנשים הזויים, אבל ברוב המקרים, ככל הנראה, יוצא להם להתעסק עם יצורים מכדור הארץ. לאחרונה, שוטרים מארה"ב גילו שגם את שיאי המוזרות אפשר לשבור, כאשר התבקשו לטפל באירוע שכלל יצור מכוכב אחר. השוטרים, מהעיר אלפרטה, ג'ורג'יה, עצרו נהג שנסע המהירות מופרזת, ניגשו באופן שגרתי גם לחלון הנוסע, לתשאול. לתדהמתם, הם גילו שלצד הנהג האנושי ישב לא אחר מאשר בובת חייזר ענקי בגודל אדם, שנראית משכנעת למדי.

 
ג'ורג 'גורדון, דובר משטרת אלפארטה סיפר ל-DailyNews כי הם לא קיבלו הסבר מהנהג לגבי הנוסע שלצידו. "הוא לא הסביר למה היה לו נוסע מעולם אחר", אמר גורדון. למזלו, למרות שנסע במהירות של כ-135 קמ"ש, הנהג קיבל אזהרה בלבד מידי השוטרים הסלחנים. לאות תודה, הנהג "הרשה" לשוטרים לצלם את חברו החייזרי, והשוטרים מיהרו לשתף את התיעוד בעמוד הפייסבוק של משטרת אלפרטה. 
 
 

הפוסט זכה לפופולריות רבה, לפחות ביחס לעמוד משטרה, והגולשים היו מאושרים. רבים ניסו לנחש לאן מועדות פניהם של האיש והחייזר. היו שהציעו שאולי הנהג ניסה להביא את חברו לרוזוול, ג'ורג'יה שנמצאת במרחק של עשרה קילומטרים משם,  כי התבלבל עם רוזוול, ניו מקסיקו, שהשבוע תחגוג 70 שנים לאירוע ההתרסקות המפורסם. גולשים אחרים שמחו על כך שלפחות החייזר היה חגור בחגורת בטיחות, והרי הנהג ממש התפרע על הכביש, בעוד אחרים תהו אם המשקה הירקרק המוזר שייך לנסוע מהחלל.
 

via GIPHY

באשר לסיבה להימצאות החייזר ברכב, על השוטרים היה לקחת את האיש לחדר חקירות ולהשאירו שם עד שיספק את סקרנותם ואת זו של הגולשים.