זה לחלוטין הגיוני להחליט שהגיע הזמן להצטייד בלהביור או שניים, לאחר מפגש עם חרק אימתני ומאיים, על מנת ללטף אותו בעדינות באמצעות להבות אש. מצד שני, אש ידועה כמרדנית ומתפשטת מהר, לכן עדיף להסתפק ב-K300 או ספריי אחר נגד חרקים. השבוע, איש אחד מארה"ב, למד בדרך הקשה שלנסות להשמיד חרקים באמצעות אש זה רעיון ממש רע. בעיקר אם הפלישה היא בתוך המוסך הביתי (גראז') הפרטי שלו. האיש, מייק טינגלי מגראנד בלאנק טאונשיפ, מישיגן, בסך הכל רצה להיפטר מצרעות במבנה החנייה שלו, אך שרף בטעות את כולו עד היסוד.

לדבריו של מפקד מחלקת כיבוי האש של גראנד בלאנק, רוברט ברדה, טינגלי ניסה להשמיד את הצרעות באמצעות רימון עשן, אותו זרק לתוך החניה הפרטית שלו. כאמור, זה נגמר ממש רע. על פי ה-CNN זמן קצר לאחר פתרון השמדת הצרעות היצירתי, שכן של טינגלי הבחין בלהבות שיוצאות מהגראז'. לא ידוע האם היה זה השכן או טינגלי עצמו שהתקשרו למכבי האש, אך כאשר הצוות הגיע למקום, המבנה כבר היה הרוס לחלוטין ונשרף עד היסוד.



אם לא די בכך, האש פרצה ביום העצמאות האמריקאי, ו"השתלטה" גם על הזיקוקים שאוחסנו בגראז' לצורך החגיגות. אלו החלו מתפוצצים גם הם, מה שהוביל למיצג משונה במיוחד של יום העצמאות האמריקאי, עם אש, זיקוקם והמון עשן. למעשה, השריפה הייתה כל כך מסיבית, עד שצוותי הכיבוי האש של גראנד בלנק נאלצו בעצמם להתקשר למכבי אש, משתי תחנות כיבוי נוספות. החניה אומנם נהרסה לחלוטין, אך למזלו של טינגלי, הבית שלו נותר כמעט ללא פגיעה. כו כן, לפחות טינגלי הצליח להרוג את הצרעות! כנראה... 


למרות הביזאריות של האירוע, זו לא הפעם הראשונה ובוודאי לא האחרונה שאנשים הציתו בטעות את החניה או אפילו את הבית שלהם, בניסיון להיפטר מיצורים מפחידים. לפני כחודשיים, גבר מפנסילבניה ניסה להבריח אפוסומים, אך בטעות שרף את ביתו. על פי foxnews, האיש הצית את האש בחצר ביתו כדי להבריח קבוצת אופוסומים, וכתוצאה מכך גרם לנזק לביתו בשווי 50,000 דולרים. "לצערו של האיש, חלקו החיצוני של המבנה היה עשוי מעץ, והאש יצאה משליטה והתפשטה לאזור המגורים", סיפר סגן קרל אברהארט, מתחנת כיבוי האש של לנקסטר פנסילבניה.