אישה שיכורה אילצה את בתה לצאת ממושב הנהג ולעבור למושב האחורי כדי שתוכל לנהוג, למרות שהייתה שיכורה מידי. חברה של ביתה, שישבה אותה עת במושב האחורי, נבהלה כל כך עד שקפצה מחלון הרכב בעודו נוסע. על פי משטרת פלגלר פיצ', פלורידה, בעת ההתרחשות, האם, שרי קריין, בת 44, הייתה ברכב הב.מ.וו שלה יחד עם ביתה וחברה של ביתה, שתיהן בנות 15. ביתה של קריין נהגה תחילה, אך קריין הורתה לה לעצור בצד כך שתוכל לנהוג, למרות שהייתה שיכורה. 

נהגים אחרים בכביש, שחזו בנהיגה הלא יציבה של קריין, עקבו אחריה כדי להבין מה מתרחש במכונית. זמן קצר לאחר שהחלה קריין לנהוג, הם ראו את החברה של בתה קופצת מהחלון של מהמכונית, בזמן שעצרה. הנוסעים ברכבב שעקבו אחר קריין, בעל ואישה, עצרו כדי לעזור לנערה. האישה נשארה איתה בעוד בעלה המשיך לעקוב אחר קריין.
על פי fox35orlando, מדו"ח המשטרה עולה כי  האישה מצאה את הנערה מבוהלת לחלוטין ובוכה, והיא אמרה לה שוב ושוב "חברה שלי עדיין במכונית". שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בנערה נוספת, ביתה של קריין רצה לעברם, וסיפרה להם כל מה שאירע. זמן קצר לאחר מכן, שוטרים איתרו גם את קריין כאשר צעקה לביתה שתחזור למכונית.

השוטר שניגש אליה החל מתשאל אותה, אך קריין הכחישה כי היא שיכורה, ועל פי תצהיר המשטרה, אמרה תחילה ששתה רק 5 כוסות אך אחר כך שינתה את גרסתה ל-3. עוד נכתב בתצהיר שקיין הדיפה ריח חזק של אלכוהול והתקשתה לשמור על איזון במהלך בדיקת שכרות שנערכה לה מחוץ למכוניתה. רמת האלכוהול בדם שלה הייתה 0.196, פי שניים מעל הרמה המותרת. בעברה הורשעה קריין בנהיגה בשכרות ב-1999 ושוב ב-2007. בעקבות האירוע האחרון קריין הואשמה בהזנחה של ביתה, וכן בנהיגה בשכרות, האשמה שהוחמרה בשל העבירות הקודמות שלה.