אומרים שאהבה היא עיוורת, ואם לשפוט לפי הסיפור הבא היא גם לא יודעת לספור. לאחרונה עלה לכותרות סיפורם של זוג, שהתחתנו והקימו משפחה ככנגד כל הסיכויים, למרות פער גילאים אדיר של 39 שנים. השניים, קטיה בת 38 וקווין בת77, קינג, הכירו בפארק קרוואנים במהלך טיול באוסטרליה. באותה עת קינג, מגרמניה, שהייתה אז רק בת 27, הייתה במהלך טיול תרמילאות. "אני זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי את קווין כאילו זה היה אתמול. הוא עמד ליד הקרוואן, לגם משקה וחייך", סיפרה קינג. "אני לא אשקר, זו לא הייתה אהבה ממבטח ראשון - הוא היה מבוגר מספיק בשביל להיות אבא שלי, אפילו סבא. אך כדי להיות מנומסת התחלתי לדבר איתו".



לאחר ששוחחו זמן מה, קווין הציע לקינג להצטרף אליו ולטייל יחד. "בעודי מנידה בראשי צחקתי", אמרה. "למה שבת 27 תטייל עם בן 50-60?".  אך לאחר שהשניים המשיכו לדבר, היא שינתה את דעתה. הם החליפו מספרי טלפון, ושבוע לאחר מכן קווין התקשר להגיד שהוא עוזב למלבורן  - באותו הזמן שקינג תכננה לנסוע לשם. "זה היה נראה טיפשי לסרב לטרמפ ואני מניחה שהשאר הוא היסטוריה", סיפרה. 

לפעמים חושבים שהם אב ובת. קטיה וקוויןץ צילום מסך
לפעמים חושבים שהם אב ובת. קטיה וקוויןץ צילום מסך


הם המשיכו לטייל יחד באזור בחוף המערבי והמזרחי של אוסטרליה והסתדרו טוב, אך לא הכל התנהל בצורה חלקה, ובמהלך הטיול בין השניים התפתחה מריבה. קטיה החלה לארוז ותכננה לעזוב, אך לאחר שהשניים דיברו, מצאה עצמה אומרת לקווין: "אני מרגישה שזו יותר מחברות, אבל זה מטורף". בזמנו קווין היה בן 66. "הוא הודה שהרגיש אותו הדבר. לאחר הנשיקה הראשונה שלנו, הבנתי שלא יכולתי להתעלם יותר מהרגשות שלי".
 

קווין וקטיה התאהבו במהלך טיול באוסטרליה. צילום מסך
קווין וקטיה התאהבו במהלך טיול באוסטרליה. צילום מסך

 
לאחר שטיילו יחד שמונה חודשים, השניים התאהבו. וקווין הציע לקטיה נישואים. "שנינו היינו מבועתים, אבל לא יכולנו לקוות לקבלת פנים טובה יותר", סיפרה קטיה והוסיפה שהמשפחות שלהם היו תומכות. אבל לא רק לאהבה היה תפקיד בהחלטה שלהם להתחתן, אלא נראה שלמצבו הבריאותי הרעוע של קווין הייתה השפעה לא מעטה. קווין, אב לבת מנישואים קודמים, היה בעבר מנהל מסעדה, אך עבר התקף לב. הרופאים אמרו לו שלא יישאר לו הרבה זמן לחיות אם ימשיך כך, על כן עזב את הכל ויצא לטייל. "בשל הבדלי הגילאים ובעיות הלב שלו ידעתי שיתכן ולא נשאר לנו הרבה זמן ביחד  ורציתי להוציא מהזמן הזה את המיטב", הסבירה קינג.
לדבריהם לגיל אין משמעות במערכת היחסים שלהם. צילום מסך
לדבריהם לגיל אין משמעות במערכת היחסים שלהם. צילום מסך

 
השניים התחתנו ב-2007 ועברו לגור בהוברט,טסמניה. שלוש שנים לאחר שנישאו נולד בנם, פייר, 6. "במהלך שש השנים האחרונות אני יכולה לומר שזה לא עשה הבדל", סיפרה קינג על פער הגילאים ביניהם. "קווין מאוד מעורב ושלושתנו יחד מהווים צוות מדהים". אבל למרות שהשניים מקבלים את מצבם הלא שגרתי, הסביבה פחות מקבלת. השניים ספגו לא מעט ביקורת, כשרבים אמרו שלהביא ילד לעולם כשהאב בן 70 הוא מעשה אנוכי. "קווין עבר מספר ניתוחים רציניים אבל הבריאות שלו תקינה נכון לעכשיו, "הסבירה קטיה. "יש סיכוי שהוא יהיה בסביבה ל-20 שנים נוספות ויראה את פייר גדל"

פייר, קווין וקטיה. צילום מסך
פייר, קווין וקטיה. צילום מסך


הביקורת כלפי השניים לא מסתיימת שם, ולא אחת אנשים שרואים את קווין וקטיה מתבלבלים באשר לטיב מערכת היחסים ביניהם. "אנחנו כל הזמן מקבלים תגובות ואנשים חושבים שקווין האו אבא שלי, אבל. אנחנו רגילים לזה וזה לא מפריע לנו" אמרה קינג. "עבור קווין, כמוני, לגיל אין משמעות. אולי קווין בן 77 אבל הוא הבעל הכי טוב והאבא הכי טוב שאפשר לבקש, וזה מה שחשוב באמת".