על פי אינספור מחקרים שנעשים בנושא, יש לא מעט דרכים שאמורות לגרום לנו לחיות יותר, ביניהן כושר, לעשות הרבה סקס ולשתות קפה. אך אם לשפוט לפי זיפורה של מריה לופז, יש דרך נוספת אם כי לא שגרתית להאריך חיים. לופז, מהעיר סאן אנטוניו, מקסיקו, חגגה ממש לאחרונה יום הולדת 110! ולא נראה שהיא מתכננת להפסיק שם.



את יום הולדתה חגגה בבית קפה, כשהיא מוקפת במשפחתה הנרחבת, הכוללת את בתה, 4 נכדים ו-10 נינים. ביתה, רוזמרין גלוון, אמרה שרבים שואלים אותה בקנאה מה הסוד של לופז לחיים ערוכים, על זה, ענתה ל- News4SanAntonio, "אני חושבת שכולם יכולים לערוב לכך. תמיד יש לה הרבה צ'ילי באוכל. הרבה פלפל חריף. גם כשהייתי קטנה, אני זוכרת שהיה לי על ההמבורגר ועל הנקניקיות רוטב חריף. אז אני חושבת שזה הסוד".

מזל טוב. מריה לופז חגגה יום הולדת 110. טוויטר
מזל טוב. מריה לופז חגגה יום הולדת 110. טוויטר








לופז עברה לסאן אנטוניו כשהייתה בת 18, והייתה נשואה במשך 50 שנים עד למות בעלה. בגיל 90 היא נישאה בשנית. "אני מרגישה ברת-מזל, כי היא במצב בריאותי מעולה", אמרה בתה. ואכן, לפי רופאיה, מלבד התדרדרות הראיה ובשמיעה, לופז במצב בריאותי מצוין לגילה. לופז מתגוררת כעת בבית אבות בסאן אנטוניו, ומעבר לאכילת מטורפת של אוכל חריף, היא גם מתעקשת לעזור במטלות ומסרבת לנמנם.