לא אחת גורמות הרשויות בסין להרמת גבה בשל מעשיהם המשונים, אבל לפעמים נדמה כי היא מנסה להתעלות אפילו על המוזרות של עצמה. לפני מספר חודשים, בבירת המדינה, בייג׳ינג החליטו להתקין מערכת לזיהוי פנים בשירותים כדי ללכוד גנבי נייר טואלט, החלטה פולשנית ומפחידה, שנעשית במקום בו אנו צריכים פרטיות יותר מכל דבר אחר. אולי פרט לנייר טואלט כמובן. אך אם כל זה זה לא מספיק, כעת החליטו במדינה להתקין בתאי שירותים מתקן נייר טואלט עם מצלמות זיהוי פנים, לצורכי חסכון.


בשל כל הצעדים המטרידים הללו, פלא שאנשים עדיין מסכימים להיכנס לשירותים ציבוריים בסין, או לשירותים בכלל. נכון לעכשיו, הטכנולוגיה המטרידה הותקנה במספר שירותים ציבוריים בסין, לצד סרטון, שצולם בשירותים ציבוריים במחוז פוג'ין, שמראה לבאי השירותים איך להשתמש בו. המתקן הפולשני כולל בתוכו גליל נייר טואלט אותו מחליפים עובדים באופן ידני, ומצלמה עם תוכנה המזהה תווי פנים. בעת השימוש, המתקן משחרר לא פחות ולא יותר מ-69.85 ס"מ של נייר טואלט. 
 


במידה והמשתמשים החמדנים זקוקים לכמות גדולה יותר מזו המותרת, עליהם להמתין 9 דקות לפני שהמתקן יאפשר להם לקבל עוד נייר טואלט. נכון לעכשיו, גורמים רשמיים במדינה טוענים שהמתקן הוביל לחסכון בכמחצית מכמות נייר הטואלט בשירותים ציבוריים

via GIPHY

המלצה חמה: אל תבקרו בשירותים ציבוריים בסין, ואם כן מומלץ להביא נייר טואלט מהבית.