גופותיהם של גבר ואישה שנעלמו לפני 75 שנים בהרי האלפים, נמצאו בתוך קרחון נסוג בשווייץ, כך דווח היום (שלישי) בכלי התקשורת השווייצרים. השניים, מרסלין ופרנסין דומולין, להם היו שבעה ילדים, יצאו לחלוב את הפרות שלהם באחו, מעל צ'נדולין, בקנטון ואלה ב-15 באוגוסט, 1942 ולא שבו מעולם. "בילינו את כל חיינו בחיפושים אחריהם. חשבנו שנוכל לערוך להם את ההלוויה שמגיעה להם יום אחד", אמרה אחת מבנותיהם, מרסלין אודרי-דומולין, 79, לעיתון השוויצרי  Le Matin. "אני יכולה לומר שאחרי שחיכיתי 75 שנים החדשות האלו העניקו לי תחשה עמוקה של שלווה".
על פי המשטרה השוויצרית המקומית, שתי הגופות, שנשאו עליהן תעודות זהות, התגלו בשבוע שעבר בידי אחד העובדים על קרחון טסנפלאורון, בגובה של 2,615 מטרים, ליד אתר הנופש לס דיאבלרטס. פרנסין ומרסלין, נמצאו כשהם שוכבים זו לצד זה, ולבושים בבגדים מתקופת מלחמת העולם השנייה. "הם היו שמורים לחלוטין בתוך הקרחון והחפצים שלהם היו שלמים", אמר מנהל האתר ברנהרד טשנן ל-the daily Tribune de Geneve. "אנו וחשבים שהם נפלו לתוך סדק בקרחון, שם הם נשארו במשך עשרות שנים. כשהקרחון נסוג, נחשפו הגופות". למרות הממצאים, הגופות יעברו בדיקות דנ"א כדי לאשר את זהותם באופן רשמי.
 
מרסלין, 40, היה סנדלר במקצועו, ופרנסין, 37, הייתה מורה. הם הותירו אחריהם חמישה בנים ושתי בנות. "זו הייתה הפעם הראשונה שאימא שלי הלכה איתו לטיול כזה. היא תמיד הייתה בהריון ולא הייתה יכולה לטפס על הקרחון בשל התנאים הקשים", אמרה בתם אודרי. "לאחר זמן מה, אנו הילדים הופרדנו ונמסרנו למשפחות אומנות. הייתי ברת מזל ונשארתי עם דודתי. כולנו גרנו באותו מחזו אך הפכנו זרים". היא הוסיפה כי ל"להלוויה לא אלבש שחור, אני חושבת שלבן מתאים יותר. הוא מייצג תקווה, אשר אותה לא איבדתי מעולם".