אם עד כה לא רכשתם פוביה מעכבישים, חכו שתצפו בסרטון הבא. לאחרונה, הפך סרטון מצמרר לוויראלי , בו נראה עכביש ענקי מזנק על צרצר. העכביש, ממשפחת הקתזיניים (trapdoor  spider), נראה מתחבא תחת האדמה, וברגע שמגיע לאזור צרצר הוא מזנק עליו ולוקח אותו אל עומק המחילה ולתוך בטנו. הסרטון הופיע לראשונה בדף הפייסבוק Wild life and Nature Pictures, ומאז הפך ויראלי ברשתות החברתיות ואף הגיע לאתרי החדשות. הוא הספיק להפחיד מיליוני אנשים בחרבי העולם, שחלקם אף הוסיף כי אותו עכביש אכזרי וענק נקרא על שם( trapdoor  spider) הטכניקה באמצעותה הוא לוכד את טרפו- "דלת סתרים". 

עכבישים אלו ידועים כמעולים במחבואים, ונוהגים לחפור מחילות תחת האדמה, בעיקר ביערות. את המחילות הם מכסים במעין "דלת סתרים", אשר עשוי מצמחים, אדמה, משי וכל דבר אחר שהכביש מצליח לחלץ לעזרתו. את אותה דלת הם משאירים מעט פתוחה, וממתינים לטרף, ומזנקים עליו ברגע שהוא מתקרב לפתח המחילה. העכבישים הקתזיניים מתגוררים במספר אזורים טרופיים בעולם, כיפן, דרום וצפון אמריקה, ומבלים את רוב חייהם תחת האדמה, בהמתנה לטרף פוטנציאלי. 

הם מזהים את הטרף שלהם באמצעות ויברציה, תנועה, באזור המחילה, וכאשר הוא מתקרב מזנקים עליו, נועצים בו את טפריהם וגוררים אותו למחילתם. שם, בתוך חוף המבטחים שלהם הם מנשנשים את הטרף, באמצעות הניבים החדים שלהם ומלתעותיהם החזקות. התזונה שלהם עשירה בחלבונים ומגוונת, וכוללת בין היתר חרקים, צפרדעים, גוזלים, נחשים קטנים, עכברים ודגים קטנים.



גודלם של היצורים המפחידים נע בין 2.5 ל-4 סנטימטרים, וצבעיהם משתנים בהתאם לתת-המין שלהם, כך שהם יכולים להיות צהובים, אדומים, חומים ושחורים. הם טיפוס ביתי, אך יוצאים מהבית כדי להזדווג. היות והנקבות ממשפחה זו ידועות כמי שאוהבות לאכול את בני זוגן, הזכרים מביאים להם במתנה משהו לנשנש במהלך ההזדווגות, כדי להימנע מלהפוך לאוכל. למרות המראה המצמרר שלהם, יש מי שמחזיקים אותם כחיות מחמד. הם לא מסוכנים עבורנו אבל נשיכה שלהם היא מאוד כואבת, ואנו גם נמצאים ברשימת האויבים שלהם לצד צרעות ועקרבים.