נערה בת 18 נעצרה על נהיגה תחת השפעת אלכוהול, לאחר ששידרה בשידור חי באינסטגרם תאונה בה נהרגה אחותה, ואף הצטלמה עם גופתה. נערה נוספת שהייתה איתם ברכב נפגעה באורח קשה. הנערה, אבדוליה סנצ'ז, 18, נהגה תחת השפעת אלכוהול בבלוס באנוס, קליפורניה, כשלצדה אחותה  בת ה-14, ז'קלין ונערה נוספת בת גילה. במהלך הנסיעה סנצ'ס איבדה שליטה והרכב סטה מהכביש והתהפך פעמים רבות. ז'קלין מתה כתוצאה מהתאונה, והנערה השנייה נפגעה קשה, בעיקר ברגלה הימנית.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, החוקרים משתמשים בווידאו כראיה למה שהתרחש לפני התאונה, במהלכה ולאחריה. נכון לעכשיו ידוע ששתי הנערות לא היו חגורת בחגורות בטיחות ושתיהן עפו מהרכב בזמן התאונה. סנצ'ס טענה גם היא כי נפגעה, וכי סבלה מכאבים בחזה ובברכה הימנית לאחר התאונה. היא נמצאת כעת במעצר בכלא של מחוז מרסד, באשמת נהיגה תחת השפעה של סמים ו/או אלכוהול והרג במהלך תאונה.

 


בסרטון המצמרר נראים הרגעים שקדמו לתאונה, התאונה עצמה וכן בסופו נראית סנצ'ס ליד גופת אחותה. "אחותי מתה- אני לא שמה ז**. זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה לנו, אבל זה פשוט קרה", היא אומרת. "ז'קלין תתעוררי. אני הרגתי את אחותי אוקיי? אני יודעת שאני הולכת לכלא לכל החיים". לאחר מכן סנצ'ס הוסיפה ש"לא התכוונתי להרוג אותך", היא מוסיפה: "נוחי על משכבך בשלום".