במהלך ההיסטוריה, אנשים רבים מרחבי העולם טענו כי למרות המראה הצעיר שלהם, הם בעצם בגיל בו אנשים נדרשים כבר לשים את השיניים התותבות בכוס ליד המיטה ולטבול רקיקים בכוס תה. כמובן שחלק מאותם סיפורים התגלו במהרה כתרמית והמצאה מוחלטת, אך חלקם היו נכונים להפליא. הבעיה היא שקשה לדעת בוודאות מי דובר אמת ומי לא, מאחר שלא נגישים לנו נתונים מוחשיים שמוכיחים שאותו אדם אכן יליד עשור מסוים. אז מה נותר לעשות במקרה כזה? להסתכל על התמונות של אותם אנשים צעירים למראה ולבחון אותם בעצמנו. כמובן שגם חובה לקנא, להזיל ריר, ולקלל אותם על שקיבלו גנים מעולים.

לאחרונה, הפך גבר מסינגפור לסנסציית רשת, לאחר שהופיע באתר החדשות הסיני  Yidian Zixun. אך לא היה זה המראה שלו בלבד שגרם לגולשים להשתגע, אלא העובדה שטען שהוא כבר "קשיש" בן 50, למרות שבמראהו הוא דומה יותר לבן 20-30. צ'ואנדו טאן, דוגמן לשעבר וצלם, הוא כיום הבעלים של סוכנות הדוגמנות ChuanDo & Frey, ומידי פעם עדיין עוסק בדוגמנות, חרף גילו ה"מופלג". 
 

 

"When you choose to see the good in others, you end up finding the good in yourself" ✌️ #happyhumpday - 7TH JUN 21:22

A post shared by CHUANDO (@chuando_chuandoandfrey) on

לדבריו, הוא החל בקריירת הדוגמנות שלו אי שם בשנות השמונים והיה דוגמן מאוד מבוקש אותה עת, וגם הייתה לו קריירה קצרה ככוכב פופ, שצלחה פחות מקריירת הדוגמנות שלו. 


 

Happy 9th of August to all my fellow countrymen #Singapore

A post shared by CHUANDO (@chuando_chuandoandfrey) on


הוא המשיך לדגמן כדרך קבע, אך ב-1996החליט טאן שמקומו הוא מעברה השני של המצלמה והפך לצלם של מפורסמים, בעיקר מאסיה אך לעיתים גם מארה"ב. 



 

#Newyear #resolution "I'll be back!"

A post shared by CHUANDO (@chuando_chuandoandfrey) on


הסוד שלו לנעורי נצח? לדבריו של טאן הוא נמנע מלהישאר ער עד מאוחר, לעולם לא מתקלח מאוחר בלילה או מוקדם בבוקר, ואוכל כל יום עוף בסגנון אסיאתי. וכמובן, כפי שניתן להבין מחשבון האינסטגרם שלו, טאן גם מתאמן המון בחדר כושר, לפחות ארבע פעמים בשבוע.



 

"Don't just be Good to others, be good to yourself too" - 13th Jan 22:45

A post shared by CHUANDO (@chuando_chuandoandfrey) on


אין ספק שמדובר בבחור מוכשר, כאשר היכולת הגבוהה ביותר שלו היא לשמור על מראה צעיר ביותר, ולהיראות צעיר בעשרות שנים מגילו האמיתי. זאת כמובן, במידה והוא דובר אמת. נכון לעכשיו, אין מידע מוחשי לגבי תאריך הלידה המדויק שלו, וכן לא ידוע האם עבר טאן ניתוחים פלסטיים כלשהם במהלך חייו. כמו כן, גם אין דרך לדעת אם בכלל התרומה למראה שלו היא לא אחרת מאשר גנים ממש ממש טובים.