טינה לוק, בת 43, אובחנה וטופלה בדיכאון, אך נחרדה לגלות שנותרו לה שבועות ספורים בלבד לחיות ושהיא בכלל לוקה בסרטן. על פי ה-walesonline, במשך כשנתיים התלוננה לוק בפני הרופאים על כאבים בחזה ובבטן, אך אובחנה כלוקה בדיכאון, חרדה ופיברומיאלגיה, עבורם קיבלה נוגדי דיכאון. כעת לוק, מקראדיף, שבוויילס, קיבלה אבחנה חדשה, לפיה היא נמצאת בשלבים מתקדמים של סרטן הקיבה. 



בני משפחתה של לוק, אם לשני בנים, סיפרו כי הסרטן שלה נמצא בשלב כה מתקדם, עד שהוא התפשט לרירית הבטן ובלוטות הלימפה, וכעת נותרו לה רק שמונה שבועות בלבד לחיות. לאור האבחנה החדשה והמצערת, לוק ,יחד עם משפחתה, החלה בקמפיין לגיוס כספים, על מנת לעזור לה להגיע לגרמניה לקבלת טיפול ניסיוני, שאולי יציל את חייה. על פי ההערכות, שווי הטיפול הוא 392,473 דולרים לפחות.


 
פייסבוק
פייסבוק

 

"אף אחד לא לקח אותה ברצינות כי היא נראתה כל כך בריאה. היא התחננה בפני הרופאים שיערכו לה בדיקות. זו היא בקשה נואשת מאיש נואש שמנסה להציל את חיי אשתו", אמר בעלה, ג'ייסון לוק, והוסיף שאשתו מאוכזבת קשות מהמערכת. "השנה, היא אובחנה למרבה הצער בסרטן הקיבה, דרך ה-NHS הרשלנים, שלקח להם שנתיים כדי לאבחן מה יש לה. כעת הם אומרים לנו שאין דבר שיוכלו לעשות על מנת להציל את חייה, מלבד טיפול פליאטיבי. היא רק בת 43".
 
פייסבוק
פייסבוק


מועצת הבריאות של Cwm Taf University  מסרה  כי הנושא נמצא כעת בחקירה. "אנו לא יכולים להגיב על כל מטופל ונסיבות הטיפול שלו", נמסר מדוברות המועצה. "יחד עם זאת אנחנו מודעים למקרה זה והחקירה בעיצומה".