ישנם  אנשים שיבחינו בשריפה גם כאשר היא תהיה במרחק של כמה ארצות מהם, אחרים לא יידעו שהם בקרבת אש גם אם הם עצמם יעלו בלהבות. קשה להבין כיצד אדם לא מרגיש להבות על בשרו, או את החום העצום שלהן על בגדיו, שלא לומר על שיערו, אך מסתבר שדברים כאלו קורים ולעיתים קרובות יותר מכפי שהיינו רוצים להאמין. לאחרונה עלה לרשת סרטון הזוי לחלוטין, בו נערה צעירה לא מבחינה בכך שהיא עולה באש, וכמעט מאבדת כתוצאה מכך את שערות ראשה. 

הצעירה, מצרפת, הייתה במהלך שידור חי בפלטפורמת Twitch, תוך כדי שהיא משחקת ב-League of Legends. בין לבין, תוך שהיא עושה שם רע לכל הבלונדיניות באשר הן, היא שיחקה עם מצית, דבר הזוי כשלעצמו, ועוד צמוד לשיער ראשה. לאחר זמן קצר של משחקים אסורים באש, הצעירה, שידוע רק ששם המשתמש שלה הוא AnaPlaying, הציתה לעצמה בטעות את השיער, אך לא הבחינה בכך והמשיכה לדבר עם הגולשים. לאחר מה שנראה כמו זמן רב מידי, הבלונדינית המפוקפקת הבחינה ששערה עולה באש כמו היה שדה קוצים, והיא מיהרה לכבות אותו, תוך כדי שהיא מקללת בצרפתית וכן באנגלית שבורה.



אומנם ניכר שמדובר בתאונה, אך אם מביטים היטב ניתן לראות כי מעבר לכך שזמן התגובה שלה איטי, הצעירה לא נראית מבוהלת מספיק, יחסית למישהי שהרגע גילתה שהיא עולה באש. כמו כן, זמן קצר לאחר האירוע הדרמטי היא צוחקת על כל העניין בנונשלנטיות, ולא ניכר שהדבר הפריע לה כלל וכלל. כעת נותר רק לתהות האם זה מקרה אמיתי או FakeNews פתטי, על מנת לעורר תשומת לב. 



via GIPHY