זוג הורים מסין שניסו לברר האם הבעל הוא האב הביולוגי של בנם, נחרדו לגלות מידע הרבה יותר מטריד מזה. השניים, שהתגרשו בשנת 2004, קיבלו במהלך השנים כמות גדולה של שאלות מידי אנשים בקשר למראה של בנם, כשהרוב תהו איך יתכן שהוא כה נאה ועדיין שייך להם. גם ההורים עצמם שמו לב כי הבן נאה מאוד, ולא כל כך דומה לאב. על פי ה-DailyMail, כל אלו תרמו לחשדות של הבעל כי אשתו בגדה בו וכי הילד אינו בנו ועל כן הוא ערך בדיקת אבהות.



מה שהשניים לא ידעו הוא, שהאמת הרבה יותר קשה מכך, ולאחר 28 שנים, בדיקת הדנ"א חשפה כי לא רק שהבעל אינו האב, אלא כי אין בין ההורים לבנם ולו מעט קשר ביולוגי. האם, שזהותה וזהות בעלה לשעבר נותרו חסויים, סיפרה בראיון בכלי תקשורת מקומיים כי היא חושדת שבית החולים פישל, ומסר לשניים את התינוק הלא נכון, בזמן הלידה באחד מבתי החולים בשנגחאי. 



אנשים כל הזמן שאלו את הזוג איך יתכן שהבן שלהם כל כך נאה. טוויטר
אנשים כל הזמן שאלו את הזוג איך יתכן שהבן שלהם כל כך נאה. טוויטר

 

האם סיפרה כי השניים חשדו במשך השנים שמשהו אינו כשורה. "לבני יש עיניים גדולות ואף גדול. אבא שלו אינו נאה במיוחד, ונראה מאוד שונה ממנו". היא הגישה תביעה נגד בית החולים ודורשת פיצויים של 1.3 מיליון יין (מעל 193 אלף דולרים). נכון לעכשיו, בית החולים סירב לתת הסבר למקרה כיוון שלא מצא שום רשומות מהלידה באותה עת, אך כן הודיע שיוסיף לחקור את המקרה לעומק.
 
הבעל חשד שאשתו בוגדת ודרש בדיקת אבהות. טוויטר
הבעל חשד שאשתו בוגדת ודרש בדיקת אבהות. טוויטר

אך גם ללא עזרת בית החולים, האם אמרה כי היא מעוניינת למצוא את בנה האמיתי ולעזור ל"בן הלא נכון", וואנג איי, למצוא את הוריו הביולוגיים.
וואנג, שלא חשש כמו הוריו להיחשף בכלי התקשורת, סיפר שהוא עדיין בהלם מוחלט בעקבות הממצאים. "אני עדיין לא יכול להאמין לזה. אחרי הכל, חיינו יחד במשך זמן רב כל כך. אני לא מוכן לקבל את העובדות".