אישה מיוסטון, טקסס הואשמה ברצח בן זוגה על ידי ירי באיבר מינו, לאחר שתפסה אותו עם המאהבת. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, דייויס, 58, ובן זוגה רודני ג'ונסון, 49, היו ידועים בציבור, אם כי ג'ונסון ניסה לסיים את הקשר ביניהם והחל קשר עם נשים אחרות. דייויס גילתה כי ג'ונסון בגד בה, איתרה אותו עם המאהבת שלו, ובין השניים התפתח עימות סוער. על פי חדשות abc13, תחילה דייויס ריססה את ג'ונסון בספריי פלפל ונסעה משם, אך חזרה מיד ואז כאמור, ירתה בו באיבר מינו וברחה מהמקום. זמן לא רב לאחר מכן, בזמן שהמשטרה מחפשת אחריה, דייויס הסגירה את עצמה.



"שמעתי ירייה אחת. הגעתי וראיתי אותו שוכב ברחוב. ניסינו לעשות החייאה. זה כבר נגמר לפני שהוא הועבר לטיפול", סיפרה אחת השכנות במקום המגורים בו נורה ג'ונסון, שהובהל לבית החולים ביוסטון, שם נפטר מפצעיו. דייויס הואשמה ברצח והוכנסה למעצר, אך שוחררה זמן קצר לאחר מכן בערבות בסך 50,000 דולרים. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה חומרת עונשה, והחקירה עדיין בעיצומה.


בדיון בבית המשפט, עורך דינה של דייויס ניסה לטעון כי הירי היה לצורך הגנה עצמית וכי השניים כלל לא היו מעורבים רומנטית. בית המשפט כאמור לא קיבל טיעונים אלו. עוד התברר במהלך המשפט, שבזמן שהשניים היו ידועים בציבור, דייויס הייתה נשואה לאחר. הם היו פרודים במשך שנים, אך דייויס הגישה בקשה לגירושין רק בשנה שעברה. 
 
זמן לא רב לפני כן, דווח על אישה ביוסטון שדרסה את בעלה כי גילתה שהוא בוגד בה. האישה, קלרה האריס, נפגשה עם בעלה במלון הילטון נאסאה, בקלייר לייק. בין השניים התפתחה מריבה סוערת סביב אי הנאמנות שלו, שאחר כך נמשכה גם בחניון בית המלון. על פי דיווחי המשטרה, האריס נכנסה למכוניתה, נסעה קדימה ודרסה את בעלה למוות.

"היא אמרה שהייתה נסערת סביב בעיות הנישואים שלהם", אמר ג'ו קאשיולה ממשטרת נסאו ביי, טקסס, בהצהרה רשמית. "שוטרים שהגיעו לזירת האירוע מצאו את כי הקורבן נפגע מהרכב מספר פעמים". עוד עולה מחקירת המשטרה, כי בתה בת העשרה של האריס ישבה במכונית בזמן שהאריס דרסה את בעלה. האריס ניסתה לטעון שמדובר בתאונה, טענה שהופרכה זמן קצר לאחר מן. "מאז, הבאנו אותה לחקירה במהלכה היא הודתה באשמה", הוסיף קאשיולה. האריס הואשמה ברצח מדרגה ראשונה ונלקחה לכלא של מחוז האריס. היא שוחררה לאחר זמן מה בערבות של 30,000 דולרים.