ארבע חשפניות מואשמות ברצח שומרוני טוב, שעזר להן להחליף גלגל ברכב. הנשים, בריטאני קארי, 28, פונשה טיילור, 23, ג'ונישה סימונס, 19, ולוצ'יה דוטסון, 23 מממפיס, נאשוויל, הואשמו ברצח מדרגה ראשונה, תקיפה ושימוש שלא כחוק בנשק. על פי חדשות FOX13, המנוח, ראלף קרוס, 55, קנה עבור הנשים גלגל חלופי, ונתן להן לשהות בביתו, בעוד הוא החליף את הגלגל ברכב. החשפניות נשארו בביתו בעיר וילסון, מיסיסיפי, עד שגופתו נמצאה בידי המשטרה.

 
מבדיקה מעמיקה של זירת הרצח והראיות, השוטרים משוכנעים כי המניע לרצח היה שוד. עדי ראיה סיפרו כי ראו את קרוס עם סכום גדול של כסף זמן מה לפני שנמצא ללא רוח חיים, כסף שלא אותר מאז. לאחר השוד, כך עולה החשד, אחת הנשים ירתה בו בגבו באמצעות אקדח 9 מ"מ, אם כי כלי הרצח טרם אותר. השריף של מחוז מיסיסיפי, ברנדון קאידף אמר בהצרה רשמית כי בריטני קארי היא זו שירתה בקרוס. עד ראיה סיפר שראה את הקורבן מתווכח עם שלוש נשים, בעוד הרביעית נותרה בתוך מכונית לבנה שחנתה מחוץ לביתו.

עד הראיה הוסיף שכשהתקרב לכיוון ביתו של קרוס שמע רעש, וראה את הנשים עוזבות את ביתו ונכנסות למכונית הלבנה. כמו כן, הנשים עצרו לידו בדרכו לשם ואמרו לו שקרוס "התחרפן, אל תלך לשם". בנוסף לממצאים מפלילים אלו, בביתו של קרוס השוטרים מצאו את כריות הספה מפוזרות וכן את מכנסיו של קרוס כשהכיסים הפוכים, ראיות נוספות שאיששו את החשד שמדובר בשוד. 
 
ביתו של קרוס
ביתו של קרוס


ארבע הנשים הסגירו עצמן למשטרת מחוז מיסיסיפי זמן קצר לאחר הרצח, לאחר שבני משפחה וחברים שצפו בתמונות שלהן בחדשות עודדו אותן לספר את הצד שלהן בסיפור. כולן הסכימו להודות כי אכן שהו בביתו של קרוס לפני מותו, אך אף אחת מהן  לא הודתה ברצח. כל הארבע מוחזקות במעצר במקומות שונים ללא יכולת שחרור בערבות.

תושבי העיר וילסון שהכירו את קרוס היטב אמרו כי הם אבלים על מותו, ותארו אותו כשומרוני טוב, אדם שתמיד נחלץ לעזרתם של אחרים. בעיקר, כך עולה מדבריהם, קרוס עזר לילדים ונערים שלא היה להם די כסף לקנות ציוד לבית הספר.