אם יש גיהנום עלי אדמות הוא ככל הנראה עולם הדייטים, ומידי יום אנו שומעים על קורבנות רבים שחוו מפגשים רומנטיים מבהילים, הזויים ובעיקר ממש מביכים. יחד עם זאת, מדובר בעניין של טעם, ומה שיהיה סיוט לאחד יהיה גן עדן של אחר. צעירה מקנדה שיתפה את הרשת במה שכינתה כדייט הגרוע ביותר בהיסטוריה, לאחר שנלקחה לחדר מתים אמיתי ואף ראתה גופה. קיילי קפיטל מקנדה, העלתה את הסרטון אודות המפגש הטראומטי ליוטיוב לפני מספר רב של חודשים, אך לאחרונה הוא שב וצץ ברשת ובאתרי החדשות.


.

בסרטון, סיפרה קיילי שפגשה את הדייט שלה דרך טינדר וששני המפגשים שהראשונים שלהם היו יחסית נורמליים, וכללו ארוחה וסרט. יחד עם זאת, היא הודתה, היו סימני אזהרה שהיא התעלמה מהם. "הבחור הזה היה ממש מוזר, אני ג'ינג'ית טבעית והוא כל הזמן צחק על אנשים בעלי צבע שיער כזה", סיפרה. "הייתי צריכה להבחין בהרבה סימני אזהרה, אבל הייתי בריבאונד אחרי שחבר שלי זרק אותי אז רציתי רק לצאת ולהנות".
 


בדייט השלישי של השניים, מסתבר, הבחור לקח את קיילי לפארק וקנה לה אלכוהול, ולאחר מכן הם הלכו לבית חולים מקומי שם הוא עובד. "זה היה בלילה, ובתי חולים בלילה הם מאוד קריפיים", הסבירה. "האורות לא דולקים, הכל עמום, את פשוט לא רוצה להיות שם". אם לא די בכך הוא הראה לה מקום אחר בבית החולים. "אני מבינה שאנחנו בחדר המתים ואני עומדת שם וחושבת 'אנחנו לא צריכים להיות כאן. זה לא בסדר'. אבל זה לא נגמר בזה ובשלב מסוים הדייט פתח את אחד מתאי הקירור והוציא החוצה זקנה קטנה ושאל 'ראיתי פעם גופה?". 

באותו לילה היא תהתה למה הכניסה את עצמה, והאם העובדה שהדייט לקח אותה לחדר מתים משמעו שהיא הבאה בתור. לשאלתו האם ראתה גופה אי פעם הסבירה ש"אפילו לא הסתכלתי על הזקנה ישירות בגלל שלא ראיתי גופה מעולם וקיוויתי גם לא לראות אחת אי פעם". לטענתה, הדייט שלה נדלק מזה שהיא פחדה והייתה בהלם. "אני חושבת שהוא התלהב מזה שנגעלתי. הוא אהב להסתכל על התגובה שלי. זה שעשע אותו. הוא פסיכי אני מנחשת. זה היה הדייט הכי מוזר אי פעם".

via GIPHY