יש אנשים בעולם שיתחרפנו, ובצדק, מרעשי לעיסות או כל צליל טורדני שמופק בידי הגוף האנושי. מה שרבים לא מבינים, זה שזה לא נושא לצחוק עליו ובטח לא לעשות "דווקא" לסובלים . עבור תריזה טרנר, שבעלה התעקש להשמיע לה לעיסה מחרידה בפה פתוח זה כבר היה יותר מידי,  עד כדי כך שהיא החליטה למכור אותו בפייסבוק. אבל היא לא ציפתה למה שהגיע בהמשך.



תריזה, שמתגוררת עם בעלה בקינגס לין, נורפולק - כמו רבים וטובים מאיתנו - לא מסוגלת לשמוע אנשים לועסים בפה פתוח, פשוט כי זה דוחה. בדיוק בגלל זה בעלה החליט להציק לה והשמיע לה יום אחד סרטון של אדם שלועס ממש חזק, אבל הנקמה של אשתו לא איחרה להגיע. "בדיוק מצאתי סרטון של אדם שלועס בצורה ממש רועשת, והיא אמרה לי לעצור אותו", כתב בעלה. "השמעתי לה את זה שוב ושוב, אז היא עלתה לקומה השנייה, ופתאום ראיתי הודעה בפייסבוק בה נכתב שאני למכירה או משהו".





תריזה העלתה את התמונה של רוב לקבוצת הפייסבוק ‘sell it Kings Lynn’, שם הסבירה שבעלה למכירה והסבירה את התכונות החיוביות שעדיין מצאה בו. "יש לי בעל בן 33 שכבר אין לי בו צורך מאחר שהוא עולה על העצבים שלי", כתבה. "אני לא רוצה כסף תמורתו, הוא בחינם". אך הנקמה של תריזה לא התנהלה כפי שתכננה. היא אומנם קיוותה לתגובות הזדהות וסימפטיה מאנשים במצבה, אבל במקום זאת הוצפה במאות תגובות והודעות של נשים רווקות שאמרו שישמחו לקחת ממנה את הבעל. 


גם רוב היה בין המגיבים ולא ראה מוטרד כלל ממעשיה של אשתו וכתב "מעולה...אני אקבל גם תה?". למרות כל הרעש, לבסוף אף אישה לא הגיעה אל ביתם לאסוף את רוב. "בעלי חשב שזה מצחיק ועדיין חושב כך", כתבה תריזה. "יש לו חוש הומור מצוין למרבה המזל. זה נתן להרבה אנשים משהו לצחוק עליו והאיר את יומם. אני שמחה שחוש ההומור הטיפשי שלנו הצחיק אחרים"
 


למקרה שתהיתם, רוב הוא לא המעצבן היחיד בנישואים האלו ונראה שהשניים מתאימים אחד לשני מבחינה זו. "היא תמיד אומרת לי לקלח את הילדים ולכסח את הדשא...היא אפילו חתכה את נעלי הכדורגל שלי כדי שלא אוכל לשחק", אמר רוב. "זה היה בגלל ששברתי את הרגל פעמיים ואני לא אמור לרוץ, אז זה בעצם היה ממקום טוב". למרות הדרמה הרבה, השניים אמרו שהנישואים שלהם במצב מצוין, אם להאמין לדבריהם. יתכן שהשניים, כמו רבים מהאנשים בפייסבוק פשוט רוצים תשומת לב?