אישה מווירג'יניה שהודתה בהרעלת קולגות לעבודה, נידונה לאחרונה לשלוש וחצי שנות מאסר, כך נמסר מפרקליטות מחוז לודון. מאידה ריוורה-חוארז,33, הואשמה בהחדרת חומרים רעילים לתוך השתייה של עמיתיה במטרה לפגוע או להרוג. האירוע המחריד התרחש בשנה שעברה, כאשר ביוני 2016, עובדים בחברת Jas Forwarding Worldwide Inc, סניף וירג'יניה, החלו לחוש במגוון רחב של סימפטומים - כולל כאבי בטן, הקאות ובחילות. אחד העובדים הבחין כי הסימפטומים מתחילים תמיד לאחר שתיית הקפה, ממכונת הקפה של המשרד.



אותו עובד העלה את חשדו בפני הבוס, לפיו מישהו מתעסק עם מכונת הקפה. הנושא נבדק לעומק, ומבדיקה של מצלמות האבטחה במטבח, נראתה ריוורה שופכת נוזל ניקוי וינדקס לתוך מאגר המים של מכונת הקפה. ריוורה פוטרה במקום.





במהלך חקירתה במשטרה היא הודתה מיד במעשיה, ואמרה ששפכה במכוון מחומר הניקוי לתוך מכונת הקפה, במטרה לגרום לממונה עליה לחלות. היא גם הודתה כי בפעמים קודמות שמה אג'קס ( נוזל לשטיפת כלים) ישירות בקפה של הממונה עליה. ריוורה צפויה בקרוב להישלח למאסר, וכן לאחר שחרורה תהיה תחת מעקב צמוד. אם לשפוט לפי דבריה של עמיתיה לעבודה, היו להתנהגות זו  סימני אזהרה. אלו תיארו אותה כ"עובדת ממורמרת שלא ראתה עין בעין עם עובדים אחרים"

לא לשווא ריוורה הוכנסה לכלא, ויש הטוענים לזמן קצר מידי. שכן החומר אותו החדירה למכונת הקפה נחשב למסוכן מאוד, ומכיל חומרים רעילים כגון אמוניה, אתנול ואיזופרופיל. במקרים "חמורים פחות" הוא גורם לתסמינים כפי שקרה לקולגות של ריוורה, אך במקרים קשים יותר עלול לגרום כמו עוויתות, אובדן ראייה, כאבי גרון, הקאות, נזלת, נזק מוחי וקשיי נשימה.