צעיר מקולורדו, ארה"ב, הותקף ונפצע, לאחר שנחשד כניאו נאצי. הצעיר, ג'ושוע וויט, 26, קצין בחיל הים האמריקאי, נדקר בידו ונזקק לטיפול רפואי ולתפרים, לאחר שהותקף במגרש חניה של מסעדה. "מסתבר שהתספורת שלי נחשבת להצהרה ניאו-נאצית", כתב וויט בפוסט בפייסבוק, לצד תמונות של הפציעה שלו. לדבריו, האירוע קרה כאשר חנה ליד מסעדת Steak ’n Shake, בשרידן, קולורדו. הוא פתח את הדלת של מכוניתו ושמע ששואלים אותו "אתה אחד מהניאו-נאצים?", מפי גבר שנופף לעברו בסכין.



"הרמתי את ידי וכשהסכין פגעה בי, נכנסתי פנימה לתוך המכונית שלי וסגרתי את הדלת, ראיתי אותו בורח מערבה, מאחורי המכונית שלי", המשיך וויט לתאר את התקיפה בפוסט שלו. "הוא כיוון למעשה לראש שלי. הייתי בהלם כי רק רציתי לקנות מילקשייק". וויט הסביר שאין לו קעקועים, ראשו לא מגולח ואין סממנים אחרים שעלולים לגרום לו להראות כמו נאצי. ההסבר היחידי לתקיפה, לטענת חבריו שהגיבו לו בפייסבוק, היא ש"הם אומרים שזה בגלל התספורת שלי".





הפוסט של וויט זכה עד כה ל-8,800 לייקים, מעל 20,000 שיתופים ועשרות תגובות. רבים זעמו על מה שקרה לו, ואחרים הציעו תמיכה והביעו צער על מה שנאלץ לעבור. נכון לעכשיו אין פרטים נוספים על האירוע, אך וויט אמר שהוא הגיש תלונה במשטרה ונעשים חיפושים אחר חשודים בתקיפה. כמו כן, עדיין לא ברור האם התספורת היא אכן זו שגרמה לוויט להיחשב כניאו-נאצי.