אישה מפנסילבניה תבעה חברת הכרויות, בטענה שהפגישה אותה רק עם גברים נשואים ופושעים. דרלין דאג'ט, 62, לשעבר נשיאת המסחר של ערוץ הקניות האמריקאי QVC, טענה שלמרות ששילמה הון לחברה - כ-150,000 דולרים - קיבלה בתמורה דייטים גרועים בלבד, ביניהם גברים מופרעים נפשית, סטוקרים וכאלו שעדיין יוצאים עם האקסית שלהם. בתביעה שהגישה נגד החברה מקליפורניה, Kelleher International, פירטה דאג'ט באמצעות עורכת דינה את הזוועות שעברו עליה לצד הגברים שהכירה. 


על פי האתר philly.com, לדבריה של דאג'ט, אחד הדייטים שלה לקח אותה לטיול לפאנמה וקוסטה ריקה, וברגע שחזרה הביתה גילתה כי ביום שהטיול  שלהם נגמר, הוא לקח את האקסית שלו לטיול סביב העולם. אבל זה לא המפגש הכי הזוי שהיה לה במסגרת האתר. לאחר שיצאה לדייט עם שופט מניו-יורק, גילתה בחיפוש בגוגל שהוא ניהל רומן עם עורכת דין שהופיע בפניו בבית המשפט באופן קבוע. כמו כן התברר כי הוא שינה את לוח הזמנים שלו בבית המשפט, רק כדי להתגנב וללכת ללימודים, כדי להגשים את חלומו להיות פרשן משפטי בטלוויזיה.

אבל הדייט הגרוע ביותר של דרלין היה עם מי שהציג עצמו כאלמן, משארלוטווייל, וירג'יניה. הוא בכה במהלך הדייט הראשון שלהם ודיבר על אשתו המנוחה. אך לאחר מספר דייטים, במהלך מפגש שלהם בערב, נחרדה דאג'ט לקבל הודעה קולית מאשתו "המנוחה" של הדייט. היא חתכה את הקשר אך הוא המשיך להטריד אותה, לשלוח לה אימיילים ואף להגיע לביתה. היא נאלצה לגשת למשטרה כדי להתלונן על הטרדה.
 


"זה לא תמיד מצליח, אבל מה שטוב בכל תרחיש הוא שיש לך הזדמנות להסתכל על עצמך ועל הדייט שלך, ולגלות מה נחשב לריאליסטי מבחינת ציפיות. אם בסופו של דבר זה לא עובד, אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לסיים זאת בצורה הוגנת ומתקבלת על הדעת"' טענה להגנתה מנכ"לית החברה, אמבר קלהר-אנדרוס. היא הוסיפה כי לזכות האתר רשימה גדולה מאוד של נישואים שהחלו אצלו במהלך 30 השנים בהם החברה קיימת. ההסבר שלה לכישלון ההיכרויות של דרלין היה בוטה וקצר:  "הרבה נשים בוגרות לא מתקבלות אצלנו. הן נפלאות אך קשה לשדך אותן".
 
למרות העוול שנגרם לדרלין, נכון לעכשיו, שני הצדדים הסכימו על פשרה, אך פרטיה טרם אושרו לפרסום. למעשה, נאסר על מי מהצדדים לפרט על פרטי העסקה, עד להודעה חדשה.