יש אנשים שצריכים שיקרה להם משהו ממש רע כדי שיתעוררו ויקלטו שלנהוג ולהשתמש בטלפון הנייד - לכל מטרה באשר היא - זה משהו שאסור לעשות. למעשה, לרוכב קטנוע אחד  נדרש בולען ענקי שנפער באמצע הכביש כדי לקלוט את המסר. על פי הדיווחים בכלי התקשור בסין, רוכב האופנוע נסע בכביש בעיר הסינית גואנגשי, ולא הבחין בבולען הענקי שנפער בו בגלל שהיה עסוק בסמארטפון.



האירוע תועד בסרטון ויראלי, בו נראה הבולען נפער, וזמן קצר לאחר מכן רוכב האופנוע נראה נוסע ישר לתוכו. על פי הדיווחים, הגבר לא נפגע ואף הצליח לטפס מהבור, שגובהו כ-2 מטרים, בכוחות עצמו. הבולען הוא אחד מיני רבים שנפערו לאחרונה בכבישים עירוניים בסין. אומנם טרם נמסר מהרשויות הגורם הרשמי לכך, אך משוער שזה תוצאה של עבודות נרחבות שנעשות תחת האספלט בכבישים. 





הסרטון הפך במהרה ויראלי, שותף אלפי פעמים, וזכה לתגובות רבות, בעיקר בטוויטר. אך רוב הגולשים חשו מעט מאוד אמפתיה כלפי רוכב הקטנוע, שלא רק סיכן את עצמו אלא היה עלול לפגוע בנהגים אחרים והולכי רגל. "הוא משתמש בטלפון נייד בעודו רוכב על קטנוע. מצטער, באמת שאין לי סימפטיה כלפיו", כתב אחד המגיבים. גולש אחר צייץ ש"זה בסדר אם אתה הולך על המדרכה אבל זה כבר יותר מידי, זה כל כך מסוכן", ומשתמש נוסף כמו השלים את מילותיו וכתב "מה לעזאזל הוא חשב לעצמו, להתעסק עם הנייד בזמן נהיגה?".