עבריין נאלח מאנגליה התפשר על הנוחות והבריאות שלו, וסירב ללכת לשרותים במשך תשעה ימים, כדי להימנע ממעצר ואישום בגין עבירות סמים. לצערו הרב הוא נכשל, ונעצר בכל מקרה. מונקאדיר מוסטפה, 25, מקולסדון, אנגליה, היה מוכר למשטרה משך זמן מה לפני מעצרו, אך לא היו די ראיות מפלילות כדי לעצור אותו. 


במהלך חודש אפריל, הצעיר בן ה-25 נעצר ונערך עליו חיפוש, אך ללא כל ממצא. לאחר מכן, אותו שוטר שעצר אותו זיהה שהוא מנסה למכור סמים לנער ליד סניף של מקדונלד'ס. ביום המחרת, מוסטפה סוף סוף נעצר כאשר שוטרים הבחינו בו מנסה לבצע עסקת סמים נוספת. בחיפוש שנערך עליו, נמצא גרב בתוך תחתוני הבוקסר שלו ובתוכו היו עשר שקיות קנאביס.

העבריין המסור נלקח למעצר בתחנת משטרת דורסט, שם מבדיקה מעמיקה יותר השוטרים הבינו כי כמרבית עברייני הסמים, מוסטפה החביא שלל נוסף במעלה ישבנו. כיוון שסירב להסגיר את החומר האסור, מוסטפה הוחזק תחת שמירה סביב השעון במשך כשבוע וחצי בה סירב להתפנות לשירותים. בתום תקופה זו, לאחר כישלון חרוץ במשימתו, מסר את החומר הנותר.

בנוסף לסמים, בטלפון הנייד של העבריין הנאלח מצאו השוטרים הודעות שמצביעות בבירור על ביצוע עסקאות סמים. במהלך מתן גזר דינו, בבית המשפט קראון קורט בסאותהמפטון, מוסטפה הואשם בהחזקת סמים מסוג הרואין, קראק, קוקאין וקנביס- לצורך מכירתם. הוא נשלח לשלוש וחצי שנות מעצר,
 

 
לפני מספר שבועות, סוחר סמים הזוי אחר, הפך בטעות לאזרח שומר חוק והסיר עצמו למשטרה .דוד בלקמון בן ה-32, מפורט וולטון ביץ',ארה"ה, התקשר למשטרה יום אחד כדי להתלונן על פשיעה שנעשתה נגדו. בלקמון סיפר בתום לב, כמו היה קורבן, שפרצו למכוניתו, גנבו ממנה 50 אלף דולרים וכשבעה גרמים של קוקאין. מעבר לכך שבלקמון הסגיר את עצמו, הוא גם סיפק לשוטרים ראיות מפלילות, שכן כאשר השוטרים הגיעו לרכבו הם גילו שהסם עדיין שם. הקוקאין, כך עולה מן הדיווח של  משטרת אוקלוסה, היה מוטל על הרצפה לצד מושב הנהג, ולצדו הייתה גם מקטרת לשימוש בקראק. 
 
 
בלאקמון, שהגדיר עצמו כסוחר סמים במקצועו, שאל את השוטרים למה הם נותנים לו להמשיך לדבר למרות שמצאו קוקאין ברכב שלו. באופן כלל לא מפתיע, העבריין הסטלן נעצר על החזקת סמים, התנגדות למעצר והחזקת אמצעים לשימוש בסמים. היו לא מעט שנותרו בהלם מהסיפור ותהו האם הוא בכלל אמיתי. התשובה אגב היא כן. "בבקשה מישהו יגיד לי שזאת סטירה. לא יוכל להיות שזה אמיתי. אף אחד בעלום לא יכול להיות עד כדי כך טיפש, נכון?", כתב כריסטופר ונסיל. התשובה לכך, אגב, כפי שענו לו רבים, היא גם כן חיובית.