חוקר התקשורת לשעבר והפובליציסט פרופסור אמיר חצרוני הותקף הערב (חמישי) בתחנת דלק דור אלון שבמושב פתחיה, ככל הנראה על ידי אח שכול שאחיו נהרג במהלך שירותו הצבאי. לפי ההערכה, הסיבה לתקיפה טמונה בסרטונים שצילם חצרוני בעבר, בהם גיחך על חיילי צה"ל, במהלך שגרם לסערה ברשתות החברתיות.



חצרוני סיפר למעריב: "הגעתי למלא דלק. נכנסתי לחנות בדרכי החוצה ואז מישהו בעל מראה מזרחי, שהגיע לארץ בחסות חוק השבות למרות שמקומו בספארי באפריקה, צעק לעברי 'חצרוני מניאק עוכר ישראל'".



לדבריו, "בשלב זה עניתי לו שאני עוכר ישראל גאה, ואז הוא בעט לי ביד והעיף לי את המפתחות מהידיים. הזמנתי משטרה, והאירוע כולו צולם. כשאחזור לישראל בשבוע הבא - אגיש תלונה".



כזכור, באפריל השנה פרסם הפובליציסט השנוי במחלוקת סטטוס בחשבון הפייסבוק שלו, בו ציין כי לכבוד יום הזיכרון הוא קפץ להר הרצל כדי לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל. "בשנים קודמות צחקתי בעיקר על אהבלים שהתנדבו לצנחנים במקום ללכת לקב"ן להוריד פרופיל ל-21 וגמרו בתוך ארון, כמו המתאבד המפורסם רועי קליין ז"ל שבמותו ציווה לאשתו את הרב לוינשטיין. השנה אתייחס גם לג'ובניקים, שהאמינו שאם הם ישרתו באפסנאות ולא בקרבי הם יישארו בחיים - אבל טעו", כתב ועורר סערה.