פיטורים לעולם לא יוכלו להיות חוויה נעימה, אפילו אם הספקתם לפני כן לנקום בכל העובדים ובבוס ולשים להם משהו בשתייה או אוכל. אך, עדיין, מעבר לכעס שההליך גורם, ישנה תמיד תקופת מעבר מעצבנת "בין עבודות", התמודדות עם ראיונות עבודה ועם מקום עבודה חדש. בקיצור, פיקניק זה לא. בדיוק בגלל זה, על מנת להמתיק את זוועת הפיטורים, וכדי לקדם את עצמה כמובן, השיקה לאחרונה חברת ברגר קינג קמפיין, בו היא מציעה המבורגר חינם למפוטרים.



כמובן, כמו בכל דבר טוב, גם כאן יש מלכוד, ואת ההמבורגר, שקרוי בשם המתאים Whopper Severance" (המבורגר פיטורים), יוכלו מפוטרים לקבל בתנאי אחד: הם צריכים להוכיח שפוטרו. לפי ההנחיות מדובר בהליך יחסית פשוט מצד אחד, וכל שעל המפוטרים לעשות הוא לכתוב את הפוסט הבא בלינקדאין שלהם: "פוטרתי. אני רוצה וופר חינם", ויצרפו לצד זאת את ההאשטאג #WhopperSeverance. לאחר מכן, כותבי הפוסט צפויים לקבל כרטיס מתנה באמצעותו יוכלו לקבל את ההמבורגר הנחשק.



המבוגר חינם למפוטרים. דרך: ברגר קינג/פייסבוק
המבוגר חינם למפוטרים. דרך: ברגר קינג/פייסבוק

 

החיסרון של ההליך הוא, שמי שיכתוב את הפוסט בעצם חושף את עצמו בפני כל משתמשי לינקדאין, שידעו כעת שהוא פוטר. מבחינת החברה, לא תהיה לברגר קינג אפשרות לבדוק לעומק האם אלו שיתייגו עצמם אכן פוטרו או סתם מנסים להשיג המבורגר חינם. כמו כן, במידה ואכן פוטרו בשל עבירות חמורות, כמו הטרדה מינית או אלימות, יהיה קושי לבדוק זאת כדי לפסול אותם. אך למרות כל זאת בחברה מוצפים באופטימיות, ונציג של ברגר קינג סיפר שהם מצפים שמי שיתייגו את עצמם יהיו חובבי המותג, ויראו את טבעו הקליל של הרעיון.
 



מדובר במהלך שהוא כמובן בעיקר שיווקי, ומוגבל, ובמהלכו צפויים לחלק בחברה 2,500 המבורגרים בלבד. הצפי הוא שהמלאי הזה יגמר תוך ימים ספורים.
 

via GIPHY

הקמפיין למרבה הצער הוא בארה"ב בלבד, אבל מי יודע, אולי זה ייתן השראה גם לסניפי ישראל. מעבר לכך, כדאי גם לשקול לחלק המבורגרים חינם לעובדים חרוצים, שהצליחו לשמור על עבודתם. גם להם מגיע תגמול!