כאשר מדברים על השוני בין המינים, לרוב גברים מואשמים בכך שיש להם רק דבר אחד בראש. אך, לפי סקר חדש, עולה שהם חשובים על דברים נוספים מלבד סקס, ואף יעדיפו אותם על פני האקט הנחשק. בסקר, שנערך בבריטניה בידי חברת duerrs, השתתפו 2,000 גברים ונשים, שנשאלו על ההרגלים שלהם בשעות הבוקר. באופן מפתיע, סקס לא היה בראש סדר העדיפויות של המשתתפים, אפילו לא של הגברים.



למעשה, התוצאות של הסקר הראו עד כמה לרשתות החברתיות יש חלק חשוב בריטואל הבוקר של שני המינים, אך בעיקר של גברים (23%). עד כדי כך, שהם יעדיפו להציץ בפייסבוק או בטוויטר על פני סקס עם בנות זוגן. אצל נשים לעומת זאת, הפעילות המועדפת בבוקר הייתה חיבוקים ונשיקות מבני זוגן. 


בבוקר, גברים  מעדיפים את הרשתות החברתיות על פני סקס. אינגאימג
בבוקר, גברים מעדיפים את הרשתות החברתיות על פני סקס. אינגאימג


לאחר פעולות אלו, התעוררות אל מול קרני שמש דורגה כדבר אהוב במיוחד בבוקר, בקרב נשים וגברים כאחד ( אחד מתוך 3 ענו כך). לעומתם, 1 מתוך 10 מכלל הנסקרים והנסקרות אינם חובבי בוקר, וענו שהיו מעדיפים לכבות את השעון המעורר ולהמשיך לישון למשך זמן מה. 
 

via GIPHY
 
עוד עולה מהסקר, שארוחת בוקר טובה, בייחוד של מאכל שאוהבים, היא בין הדברים שאנשים אוהבים יותר מכל לעשות בבוקר. לקראת סוף הרשימה דורגה שמיעת מוזיקה כפעילות מועדפת בבוקר בקרב אחד מארבע (27%). בתחתית הרשימה, דורגה פעילות גופנית מכל סוג שהיא כפעילות מועדפת בבוקר.