רץ ברשת: הכל התחיל כשעמוד פייסבוק סאטירי העלה בשבוע שעבר פוסט אכזרי על מסעדת 'אבו חסן' הפופולרית. "חשד: עובדי מסעדה בישלו גרגירי חומוס במים מהשירותים", בישרה ה'כותרת' של הידיעה המפוברקת והפכה את הפוסט לוויראלי ברשת. כותבי הפוסט טענו כי עובדי 'אבו חסן' נעצרו ואף הגדילו לעשות שהביאו תגובה מזויפת מהמסעדה לפיה, "מדובר באירוע נקודתי". "היינו חייבים לבשל מהר כמה מנות, אנשים היו רעבים", נכתב בפוסט שנחתם על ידי שם של כתב פיקטיבי שאינו קיים.



הפוסט כאמור הפך ויראלי ברשת והגיע לאנשים רבים. חליל קרוואן, מנהל המסעדה ביפו, התראיין אמש לתוכנית 'הצינור' בערוץ 10 והתייחס לאירוע. "הסתכלתי על הפרסום עצמו, קראתי את הדברים ונכנסתי להלם כי דבר כזה אף פעם לא קרה. זה לא היה ולא נברא. חיפשתי באינטרנט, בדקתי בכל מיני מקומות, שאלתי אנשים איפה הם ראו את זה. אני עדיין לא יודע מאיפה זה הגיע". 



"איך שראיתי את זה שלחתי לאותם אנשים בקשה שימחקו את הפוסט. אחרי יומיים הם הורידו אבל זה היה אחרי שבכל ישראל זה כבר פורסם. את האמת אין לי מושג למה עשו את זה. יש הרבה אנשים שמנסים לסכל את החיים המשותפים ביפו, את הדו קיום ואותנו כעסק משפחתי מצליח שנמצא הרבה שנים בטופ. אפשר להגיד שזה גלגול מודרני, זה אותו סגנון שפעם היו אומרים 'ערבים משתינים בחומוס'. אנחנו ברוך השם מתפרנסים טוב. יש אנשים שכן נרתעים ושואלים אותנו אם יש בזה אמת, בינתיים לא ראינו ירידה בעבודה", סיפר.