מוסר הוא אומנם עניין יחסי ותלוי חברה ותרבות, אך ברוב התרבויות המודרניות אנשים לא רואים בגידה באור חיובי. בשל כך, אנשים שמנהלים רומן, מוצאים עצמם לא אחת מסתבכים בתוך סבך של שקרים וסודות. מי שבוגד מוצא עצמו חי חיים כפולים - כשמצד אחד הוא לא רוצה להיתפס ולפרק את הנישואים שלו, ומן הצד השני הוא רוצה לשמור על הפרטנר לבגידה. לאחרונה, אישה מבריטניה מצאה עצמה בסיטואציה דומה, כאשר בגדה בבעלה והחלה לנהל רומן עם גבר צעיר שפגשה בבר.



"אני מנהלת רומן סודי עם גבר שצעיר ממני בהרבה", סיפרה האישה, בת 41, לסאן הבריטי. "יש לי בעל נפלא שלעולם לא אוכל לעזוב, אך אני לא מפסיקה לחשוב על הבחור הצעיר הזה". לבוגדת ובעלה יש שני ילדים בני 13 ו-15, ואומנם המצב ביניהם ידע עליות ומורדות, אך דווקא כשהיא חשבה שהיא ובעלה סוף סוף נמצאים במקום טוב. אבל במהרה היא הבינה שלא הכל מתנהל על מי מנוחות עם בעלה ושאינה באמת שמחה, כשמצאה עצמה יום אחד מדברת עם צעיר בן 22 שעובד בפאב השכונתי. משם, העניינים החלו להתגלגל ובמהרה. "התחלנו לדבר בוואטסאפ והחלפנו תמונות. התחלנו לשלוח הודעות כל הזמן. בסופו של  דבר נפגשנו ושכבנו במושב האחורי של הרכב שלו. זה היה כל כך מרגש, כמו הסקס שעשיתי כשהייתי נערה", היא סיפרה.





לאחר הסקס, השניים המשיכו לדבר בוואטסאפ ותכננו מפגשים, כשלפעמים הוא אף היה מגיע אליה הביתה, כשהבעל לא היה בסביבה. "הוא אמר את כל הדברים הנכונים, שגרמו לי להמשיך לחייך. אבל בימים האחרונים הוא הפך קר כלפיי", האישה סיפרה על רגע התפנית ביחסים. "הוא החל לשלוח פחות הודעות וגם אלה ששלח אינן מראות על מעורבות רגשית כפי שהיו בהתחלה. אני מרגישה מעט מרומה ואני מזועזעת שכך הוא התנהג", סיפרה תוך שהיא מוסיפה שמצד שני הצעיר הוא "בוגד סדרתי ויש לו מוניטין של מי שמפריד זוגות".



למרות שהבינה שהקשר בין השניים נגמר, היא מתקשה להמשיך הלאה ולשחרר. לדבריה, בליבה היא יודעת שהיא צריכה לשכוח ממנו, אך היא לא מצליחה ופוחדת שהפכה אובססיבית כלפיו. "אני חושבת עליו ללא הפסקה. אני ממשיכה לבדוק את הטלפון שלי לראות אם יש הודעות ממנו". למרות שרצתה שהקשר יימשך, הוסיפה כי "לעולם לא אוכל לוותר על נישואיי למענו, כי הוא כל כך צעיר". אולי זו הבדידות, היא חוששת, שדחפה אותה לזרועותיו, או אולי זה מפני שבעלה נמצא רבות מחוץ לבית ומלבדו אין לה חברים. "תשומת הלב שקיבלתי מהבחור הזה גרמה ללבי להחסיר פעימה. אני באמת אוהבת את בעלי ואני מרגישה רע על מה שעשיתי. אני פשוט לא מסוגלת לעצור בעד עצמי".