על פי הקלישאה הנושנה, נשים מחפשות אחר גבר שזוף, גבוה ונאה, ואם הוא גם במקרה אביר עם סוס לבן זה בכלל מעולה. אך קלישאה לחוד, ומציאות לחוד, בפועל מסתבר שנשים מעדיפות משהו אחר לגמרי וזה ממש מטריד. על פי סקר חדש שנערך בידי אתר ההיכרויות  Match.com, נמצא שמרבית הנשים מחפשות אחר גבר נמוך עם קצת כרס, או במילים אחרות עם dad bod (גוף של אבל'ה). אל התוצאות הללו הגיעו הסוקרים על ידי ניתוח מיליוני פרופילים של הנשים באתר, אז אולי יש בזה משהו.

במהלך הסקר, נבדק מה גברים ונשים כאחד מחפשים בבן זוג פוטנציאלי, מבחינת מראה וכן מבחינת אופי. לעומת העדפת הנשים, גברים פחות הפתיעו וטענו שהם מעדיפים בלונדיניות עם שיער ארוך ועיניים כחולות. באשר לאופי של הדייטים, שני המינים הסכימו חד משמעית שבני הזוג הפוטנציאלים חייבים לאהוב כלבים, לעשות ספורט לפחות פעם פעמיים בשבוע ולשמוע מוזיקת פופ ורוק.

פוטנציאלי. 

via GIPHY

בנוסף לכך, גם גברים וגם נשים אמרו שחיוך כובש הוא הדבר הראשון שהם שמים לב אליהם ומושך אותם בדייט. בכל הנוגע לעיסוק בן הזוג בדייט, נשים עדיין מעדיפות רופאים באופן קלישאתי ומדכא, וגברים לעומתן מעדיפים פרילנסיות, אפילו על פני רופאות או כל מקצוע אחר. בנוסף לכך נמצא שגברים מעדיפים נשים שיודעות ספרדית, ונשים אוהבות גברים דוברי צרפתית

"מה שהמחקר שלנו מראה הוא שינוי בהעדפות בכל הנוגע למה שמושך אנשים, אבל זה ברור שהעדפות לא מבטיחות התאמה", הסבירה ויקי פאוויט, מומחית לדייטים מהאתר Match.com. "האידאל של הפרטנר המושלם לא קיים, אז כדאי לשמור על ראש פתוח לגבי סוג האנשים שאתם יכולים להמשך אליהם".
 

via GIPHY





כמובן, שההעדפות שנמצאו בסקר הספציפי הזה לא מחייבות נשים לצאת עם נמוכים, ובאותה מידה לא מחייבות גברים לצאת עם בלונדיניות. הכי חשוב לצאת עם מי שמוצא חן בעיניכם, יהיה המראה או המקצוע שלהם אשר יהיה.