למרות מה שנהוג לחשוב, אנשים חצופים, גסים וחסרי נימוס לא קיימים בישראל בלבד, ויש מהם כמעט בכל מדינה. כך למשל, בסין יש אנשים שלא רק יתיישבו במקום שלא מיועד להם בתחבורה הציבורית, הם אף יסרבו לוותר על הכיסא שלהם עבור אדם שזקוק לו. אישה מבוגרת אחת שנתקלה לאחרונה בצעיר חצוף שלא נתן לה לשבת במקום שמיועד לאנשים במצבה, לא נשארה חייבת והחליטה לקחת את העניינים לידיים שלה.

האירוע המשעשע - מקומם הזה תועד ברכבת התחתית בעיר נאנג'ינג, בסין, והועלה לרשת החברתית הסינית הפופולרית Weibo. משם, הפך הסרטון מיד ויראלי והגיע אף לאתרי חדשות ברחבי העולם. בסרטון, נראית אישה מבקשת מצעיר לתת לה את מקום מושבו, אך הוא מסרב. השניים מתחילים להתווכח והאישה מסבירה לו שהמקום בו הוא יושב מיועד למבוגרים שקשה להם לעמוד. אך הצעיר החצוף בשלו. בשלב זה, במקום לוותר ולחפש מקום אחר לשבת, מחליטה האישה שאם הצעיר לא מפנה לה את הכיסא, היא הופכת אותו לכיסא אנושי ופשוט מתיישבת עליו. למרות האירוע המוזר, אף אחד מהאנשים במקום, האישה, הצעיר או שאר הנוסעים לא נראים מופתעים או נסערים מהמתרחש.
 

למרבה הצער נכון לעכשיו אין פרטים נוספים על האירוע, ולא ידוע האם הצעיר ננזף בידי גורמים מקצועיים או פינה לאישה את המקום לבסוף. נוכל לקוות שמעתה אולי הוא יחשוב פעמיים לפני שישב במקום שלא מיועד לו, או לכל הפחות יפנה את המקום כשיבקשו ממנו.