לא כולם יודעים להתמודד טוב עם אלכוהול, ויש מי שטוב לו להתרחק מהמשקה כמו מאש, למען ביטחונו האישי וזה של סביבתו. לאחרונה, צעיר אחד מאנגליה מצא עצמו באזיקים, לאחר שהתפשט והצית עצמו בתחנת דלק תחת השפעת אלכוהול. האירוע המוזר תועד במצלמות האבטחה במקום, בתחנת הדלק של חברת "של" באנסלט, לידס, מערב יורקשיר.  בסרטון ההזוי נראה הגבר, שכבר הספיק בשלב זה להוריד חולצה, מתקרב למשאבה ושם דלק על מכנסיו.



לאחר מכן, הוא הבעיר את מכנסיו וכשהם עלו בלהבות הוא מתחיל לקפוץ, לרקוד ולהשתולל. הוא ככל הנראה לא ידע או לא היה לו אכפת שהוא מסכן את עצמו, אך לשמחתו אחד העובדים במקום ניגש לעזרתו וריסס אותו באמצעות מטף כיבוי, תוך שהוא מתקשר למשטרה. כפי שניתן לראות בסרטון, כאשר ניידת המשטרה מגיעה, הבחור המשוגע עדיין מקפץ ומשתולל עם מכנסיו מופשלות, ולגופו אין דבר מלבד נעליו. תחילה, יוצאת מהניידת שוטרת ומנסה לעצור אותו ללא הצלחה, הסרטון מסתיים בזה ששוטר מזנק עליו ותופס אותו.



 
חבר של הצעיר המשוגע, ג'יימי פיקוק, 24, שהיה יחד אתו בתחנת הדלק, סיפר שהשניים הגיעו למקום לקנות סיגריות אחרי ליל שתיית בירות. "אני חושב שהוא עשה את זה בשביל הצחוקים, להשוויץ, לא במטרה לפגוע בעצמו", סיפר פיקוק ל- Daily Star. "הוא ידוע כמי שעושה דברים מטופשים כאלו. אמרתי לו להיזהר שלא יבעיר את המפשעה שלו". פיקוק הוסיף שלדעתו זה היה הורס מצחוק, ושהוא היה בהלם כשחברו התפשט לחלוטין. אך לא כולם חשבו כמוהו, בטח לא המשטרה, והצעיר נעצר. הוא שוחרר בהמשך ללא אישום.