לצאת לדייטים זה לא קל, וגם כאשר מערכת היחסים מתבססת, צריך לשמור עליה ולתחזק את הזוגיות. בעוד אין "תכנית הפעלה" אחת שתתאים לכל זוג, בהחלט יש דברים בסיסיים שאם תעשו אותם תמצאו את עצמכם לבד. אז אם אתם לא רוצים לשמוע את המשפט "זה לא אתה, זה אני", שתמיד אומר שזה אתם, אלו הדברים שכדאי שלא תעשו אותם.

 
לרדת על עצמם
 
אנשים רוצים סביבם אנשים שמחים, או לפחות כאלו שיודעים להסתכל גם על הטוב בעצמם ובחייהם, ולא רק לראות הכל שחור. הרי הקלישאה לפיה אדם ששונא את עצמו שונא אחרים היא נכונה, ואף אחד לא רוצה להיות שק החבטות שלכם. להתלונן מידי פעם זה בסדר, אבל במידה, וכמובן שלצד זאת חשוב גם לדברם על הדברים שאתם חושבים שהם טובים בעצמכם, בעבודה או בכל תחום אחר בחייכם. איזון הוא מילת המפתח.
 
לשתף יותר מידי
 
כמובן שגם לא לספר על עצמכם שום דבר זה שלילי, אך באותה מידה אם תספרו יותר מידי זה עלול להיות מעיק ולעלות לכם במערכת היחסים הרומנטית שלכם. חשוב להשאיר מקום גם לצד השני לפרוק את אשר על ליבו, שלא ירגיש שהוא הפסיכולוג שלכם ושאין לו מקום להביא גם את עצמו למערכת היחסים.

וואו, זה יותר מידי מידע! שיתוף יתר יהרוס לכם את היחסים. אינגאימג
וואו, זה יותר מידי מידע! שיתוף יתר יהרוס לכם את היחסים. אינגאימג

 
אובססיה לסמארטפון
 
מדובר באחד הדברים הכי מעצבנים שאתם יכולים לעשות, לא רק במערכת יחסים רומנטית אלא במערכות יחסים בכלל. חבריכם המעוצבנים אומנם לא יעשו זאת, אבל אם במהלך הדייט שלכם אתם דבוקים למסך יש סיכוי שכדאי שתתחילו לחפש את הדייט הבא שלכם. המסר המועבר מעיסוק היתר בסמארטפון הוא, שאתם לא נמצאים 100% עם בני הזוג, וגם לא כל כך מתעניינים בהם, ומחפשים עיסוק מרגש יותר מהם.

להרגיש יותר מידי בנוח עם בני הזוג
 
כאשר הקשר רק התחיל, זה די ברור שזה לא משהו שאמורים לעשות. אך מה שרבים שוכחים שגם אם זו מערכת יחסים מתמשכת וארוכת שנים, לא הכל צריך לחלוק עם בני הזוג. כאשר אתם מרגישים יותר מידי נוח עם אהוב לבכם, אתם מפסיקים להשקיע ולוקחים אותם כמובן מאליו. להתלבש מוזנח, ובאופן כללי להזניח את ההיגיינה שלכם, לא לעשות ספורט, כל אלו עלולים לגרום לכם למצוא את עצמכם לבד.
 
בית מבולגן ומסריח
 
על פי סקרים רבים שנערכו בנושא, נמצא שאם הבית שלכם לא מריח טוב או ממש מבולגן, הסיכוי שמערכת היחסים תמשיך הוא אפסי. הזנחה כללית פושעת כמו לא לשטוף את הרצפה, כביסה מלוכלכת בערימות ענקיות, וזבל שלא הוצא כבר שנים. כל אלו הם מתכון לכך שתישארו לבד, בחושך, בבית מבולגן ומסריח.