זה לא סוד שלא כולם מרוצים מחיי המין שלהם, בין אם הם גרועים או פשוט לא קיימים כלל. אך על פי סקר חדש' מספר האנשים שמרוצים מחיי המין שלהם נמוך ממה שנהוג היה לחשוב, כאשר נשים מצאו עצמן פחות נהנות מגברים. בסקר, שנערך לאחרונה בבריטניה בו השתתפו 6,000 גברים ונשים עולה שרק מחצית מהאנשים קיימו יחסי מין בחודש האחרון, זאת לעומת סקרים קודמים בהם נמצא שזוגות מקיימים יחסי מין לפחות פעמיים בשבוע. בעוד הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות, ישנו גורם אחד דומיננטי שמשפיע על תדירות הסקס שלנו.



על פי סקר שערך אתר החדשות בריטי dailystar בקרב קוראיו, נמצא שמתוך 860 הנשים בסקר, 15% ענו שהן לא נהנות מסקס עם בן הזוג שלהן, ועל כן גם יש להן מאהב. בסקר, תחת הכותרת "האם אתם נהנים מסקס עם בני הזוג שלכם", 13% ענו שהן אומנם לא בוגדות, אך לא נהנות מהסקס כי הוא משעמם או מרגיש יותר כמו מטלה.


רוב הנשים רוצות סקס, אבל שיהיה סקס מהנה. אינגאימג
רוב הנשים רוצות סקס, אבל שיהיה סקס מהנה. אינגאימג

 

כ- 20% אמרו שהן נהנות לפעמים, אך רק אם הן ממש במצב רוח המתאים. כלומר כמעט מחצית מהנשים אינן נהנות מחיי המין שלהן עם בן הזוג הנוכחי. לצד אלו, 21% ענו שהן כן נהנות מסקס עם בן הזוג, אבל טענו שהסקס מעט שגרתי. רק 31% אמרו שהן נהנות ושבן הזוג שלהן מדהים במיטה. אבל כמובן שאין פירוש הדבר שנשים לא אוהבות סקס, הן פשוט אוהבות סקס טוב.

למעשה, מהסקר נמצא ש - 75% היו רוצות לקיים יחסי מין לפחות שלוש פעמים בשבוע, לעומת 67% מהגברים. אך יש נשים שאפילו זה לא הספיק להן, ו - 13% ענו שהיו רוצות לעשות את זה שש פעמים בשבוע. מיעוט של 9% אף היו רוצות סקס כל יום.