הכוכב ההוליוודי ז'אן קלוד ואן דאם היכה יריבים רבים שלו בסרטי הפעולה בהם לקח חלק. הוא בוודאי לא תיאר לעצמו כי בנו, ניקולאס ואן ארנברג, יקח את האלימות צעד אחד קדימה לחיים האמיתיים. שכניו של ואן ארנברג בן ה-21 הזעיקו את השוטרים לבניין בו הוא מתגורר בטמפה, אריזונה, בטענה כי הוא חבט במעלית בזעם פעמים רבות.

השוטרים הגיעו לדירתו של ואן ארנברג, שם פתחה עבורם את הדלת שותפתו לדירה. לאחר חקירה קצרה עזבו השוטרים את הדירה, אולם כעבור זמן לא רב הגיעה אל תחנת המשטרה שותפתו לדירה של ואן ארנברג וסיפרה לשוטרים כי בנו של ואן דאם איים עליה בסכין וכלא אותה בדירה, בטענה כי אפשרה לשוטרים להיכנס לדירה על מנת לחקור אותו. 
 
השוטרים שחזרו לדירה על מנת לחקור שוב את ואן ארנברג, ערכו חיפוש בדירה ומצאו סכין וכמות גדולה של מריחואנה. הוא הודה בפני השוטרים כי איים על שותפתו לדירה בסכין, לאחר שזעם עליה כי איפשרה לשוטרים להיכנס לדירתם במטרה לחקור אותו. השוטרים החליטו לעצור את בנו של השחקן ההוליוודי שהתפרסם באומנויות הלחימה שלו, והוא מואשם בתקיפה חמורה בעזרת נשק קטלני, אחזקת מריחואנה ושימוש בסמים נוספים. ואן ארנברג הוא בנו הצעיר של ואן דאם, והופיע לצד אביו בסרט "קיקבוקסר" בשנה שעברה.