אומנם כל אחד מאיתנו שונה, ואין שני אנשים בעלי צרכים זהים לחלוטין, אך זה לא מונע מחוקרים לנסות לכמת אותנו לידי סטטיסטיקות אחידות. אותן סטטיסטיקות, חשוב לזכור, יכולות באמת להתאים לחלק מהנשים, אבל הן לחלוטין לא מחייבות, וזה בסדר אם אתם לא מוצאים עצמכם בהן. אחרי הכל, מדובר בנתונים שהם ממוצע של כל הצרכים של קבוצת אנשים שנבדקו. יחד עם זאת, כן שווה לבדוק האם זה משהו שכדאי לנסות בעצמינו.


על פי סקר חדש שכימת יחד תשובות של 1,000 גברים ונשים, נמצא שיש זמנים קבועים במהלך היום שהם האידאלים לקיום יחסי מין עם בני הזוג. בסקר, שנערך בידי חברת תוספי המזון , Forza Supplements, נמצא שהזמן הכי טוב לסקס הוא בשבע וחצי בבוקר, אך זאת במידה ולפני כן שומרים על שגרה קפדנית ולא מפספסים שעות שינה. ראשית, כדי להגיע למצב זה בסקר נמצא שיש להקפיד לקום בזמן האופטימלי, שהוא רבע לשבע. מתשובות המשתתפים עולה שזה הזמן הכי טוב להתעורר בו, אחרי שבע עד תשע שעות שינה. בהקשר לזה, הזמן המומלץ ביותר שכדאי ללכת בו לישון הוא עשר בלילה, כך שנספיק להיכנס לשנת REM לפני חצות, מה שמקל על תהליך על הכניסה לשינה עמוקה.

לאחר מכן, ממליצים הסוקרים לצאת לריצה, כשהזמן הטוב ביותר לכך הוא שבע בבוקר. מהסקר עולה שאימון אירובי על בטן ריקה מוביל לעליה קלה בכמות השומן ששורפים במהלך האימון. זה קורה בגלל שרמות הסוכן בדם הן נמוכות מהרגיל לאחר צום לילה מתמשך. זמן קצר לפני הסקס, נמצא ששבע ורבע הוא הזמן המומלץ לארוחת הבוקר, כ-30 דקות לאחר הקימה. 84% מהמשתתפים אמרו ששמירה על זמני אכילה קבועים עזרו להם לרדת במשקל
 
7:30 -הזמן האופטימלי לקיום יחסי מין. בקרב שני המינים, נמצא שזה הזמן בו רמת האנרגיה היא האופטימלית לסקס, בגלל המנוחה, האימון וארוחת הבוקר. אצל גברים, רמת הטסטוסטרון היא בשיאה בבוקר, מה שאומר שהם יצליחו "להחזיק מעמד" זמן רב יותר.
 
הסיבות לכך שזו השעה האופטימלית לסקס הן רבות ומגוונות, כשמהסקר עולה שאחת רמות האנרגיה שלנו אמורות להיות בשיאן, אחרי לילה של שינה איכותית. לא רק שקיום יחסי מין בשעה הזו גורמת לנו להינות יותר מהאקט, היא גם משפיעה על כך מהלך היום שלנו. אחרי הסקס רמות האנדרופינים שלנו עולות, לחץ הדם יורד, ובאופן כללי זה מותיר אותנו פחות בסטרס. כך, אנו מתחילים את הבוקר בצורה רגוע ונינוחה. זאת במידה כמובן שאנו ישנים מספיק בלילה.

נתון חשוב נוסף שנמצא בסקר הוא, שמעל למחצית מהמשתתפים לא חשבו שהם זוכים לכמות השינה המומלצת. הם חשו שהיה לכך השפעה על רמת האפקטיביות שלהם במהלך היום, שלא לדבר על היכולת שלהם לקיים יחסי מין. "מה שניסינו לעשות הוא למצוא את הזמנים הטובים ביותר לעבוד, לנוח, ולבלות", הסביר מנכ"ל החברה לי סמית'. "בעוד אין שני אנשים שהם אותו הדבר, מצאנו שאלו הזמנים האופטימליים לאנשים בממוצע לבצע את הפעולות החשובות ביותר שלהם, אשר הופכות את החיים לבריאים וטובים". סמית הוסיף שביצוע שינויים קטנים בשגרה שלנו "יכול לעזור לנו לרדת במשקל, להיות בכושר טוב יותר, ולהיות אפקיטיבים בעבודה וכמובן בחיי הזוגיות שלנו".