תשכחו מכל מה שידעתם על עולם הדייטים עד פה, אנו נמצאים בתקופה בה הכללים שונים לגמרי, ולמרבה ההפתעה אנשים נוטים לקחת את הזמן ולפעול בקצב איטי יותר מבעבר. יש רגעים מיוחדים בדייטים ראשונים שאנשים מחכים להם, כשהרגע המיוחל ביותר הוא הסקס הראשון. במשך תקופה מאוד ארוכה, מספר המזל היה הדייט השלישי, אך כעת נראה שאנשים פחות ממהרים להגיע לשם. 



על פי הסקר חדש, של אתר Groupon, בו השתתפו 2,000 גברים ונשים מארה"ב, אם אתם רוצים מערכת יחסים שתצליח, כדאי לחכות לפחות עד הדייט השמיני כדי לקיים יחסי מין בפעם הראשונה. יחד עם זאת, באופן לא מפתיע, נמצא פער ביחס למין בקרב נשים וגברים. מבחינת גברים, בממוצע הדייט המושלם לסקס הוא החמישי, בעוד נשים מעדיפות לחכות לדייט התשיעי. הממוצע, כאמור, היה מקום טוב באמצע בדייט שמיני. בהתאמה, גברים היו בעלי סיכוי של פי תשע מאשר נשים לקיים יחסי מין בדייט הראשון (9% מהגברים לעומת 1% מהנשים), וכן 30% מהגברים לעומת 8% מהנשים ענו שהיו עושים סקס במהלך אחד משלושת הדייטים הראשונים. הראשונים.



Groupon.com :שמונה הוא מספר המזל החדש! צילום מסך
Groupon.com :שמונה הוא מספר המזל החדש! צילום מסך


לצד ההאטה במירוץ לעבר חדר השינה, נראה שאנשים כבר לא ממהרים להגיע לנשיקה הראשונה, בעיקר נשים. בממוצע, עולה מהסקר שמרבית האנשים מתנשקים בדייט השני. גם אם הדייט הראשון היה מושלם, רק אחד מתוך שישה (17%) אמרו שיתנשקו בדייט ראשון תמיד. לעומתם, 45% ענו שלא משנה מה, הם לא יתנשקו בדייט ראשון, או יעשו זאת לעיתים רחוקות בלבד. גברים נטו פי שניים יותר מנשים לרצות נשיקה בדייט ראשון, ובאופן כללי בקרב שני המינים, ככל שהגיל יורד כך הסיכויים לנשיקה בדייט ראשון עולה.
 
Groupon.com :אנשים הודו שברחו במהלך דייט ממש גרוע. צילום מסך
Groupon.com :אנשים הודו שברחו במהלך דייט ממש גרוע. צילום מסך


גם לאחר שאנשים כבר אמרו כן לדייט הפוטנציאלי, לא הכל סגור ובטוח, ו-1 מתוך 10 אמרו שביטלו את הדייט בגלל המסעדה שבחרו. כמו כן, כמעט שליש אמרו שהצטערו שיצאו לדייט בגלל שהיה כל כך גרוע- הדייט אכל להם מהצלחת, שתה להם מהכוס או אמר להם מה להזמין. בשל סיבות אלו 1 מתוך 7 אמרו שברחו לדייט על ידי כך שהעמידו פנים שהם הולכים לשירותים, ולא חזרו כמובן.

כמו בשאר מרכיבי הדייט, גם בכל הנוגע לאקסקלוסיביות אנשים לא ממהרים להתחייב, ובודקים אופציות נוספות במקביל. מתשובות המשתתפים בסקר, נמצא שכמעט מחצית יוצאים עם יותר מאדם אחד במקביל, וחמישית אף יוצאים עם עם שלושה או יותר באותו הזמן. מעבר לכך, 30% אמרו שיש להם דייט גיבוי, למקרה שימאס להם מהדייט הנוכחי שלהם, או שלדייט ימאס מהם.
 


לעומת ההאטה בקצב בשאר התחומים, בכל הנוגע לדייט ראשון, אנשים דווקא נטו למהר. למעשה, ככל שגיל הדייטים ירד כך הם מיהרו יותר לקבוע דייט שני. בממוצע, המשתתפים ענו שיחכו כשלוש ימים עד שיקבעו דייט נוסף, כאשר אנשים שנולדו בשנות ה-80 וה-90 נטו יותר לזרז את ההליך, וקבעו דייט במהלך 48 השעות לאחר הדייט הראשון.