המועמדים שהגיעו לתחרות יופי שנתית במקסיקו קיבלו בעיטה משמעותית לאגו, לאחר שהתחרות בוטלה בגללם. מידי שנה, נערכת במקסיקו תחרות יופי לגברים, Mr Tabasco, במטרה למצוא את הדבר החם הבא בתחום דוגמנות הגברים. אך השנה, כך נמסר מפי המארגנים, התחרות בוטלה כיוון שהמועמדים לא עמדו בדרישות הפיזיות. שזו דרך יפה להגיד שהמועמדים שהגיעו היו מכוערים.



ציפיות רבות נתלו בתחרות, אותה אמור היה להנחות סוכן דוגמנים בשם אוסקר סרטין ליאון. אך להפתעתם של המארגנים, לא רק שהמועמדים היו מכוערים, ההיענות עצמה הייתה מאוד נמוכה. למעשה, סך הכל הגיעו שישה מועמדים מאז שהוכרז על פתיחת ההרשמה השנה. 



אווצ'. פגיעה רצינית באגו. אחד המועמדים בתחרות. צילום מסך
אווצ'. פגיעה רצינית באגו. אחד המועמדים בתחרות. צילום מסך



למרות שמדובר בדרישות לגיטימיות עבור מתחרים בתחרות יופי, המודעה לתחרות הפכה שנויה במחלוקת ועוררה זעם ציבורי. במודעה נכתב בין היתר שעל המועמדים להיות בגובה 1.77 ומעלה, רווקים, ללא ילדים, להיות בעלי מבנה גוף אתלטי וחטוב ולא להיות חשפנים. 



עוד מועמד שהלך הביתה שבור. צילום מסך
עוד מועמד שהלך הביתה שבור. צילום מסך



כאמור, מארגני התחרות ציפו שהאנשים שביקשו הם אלו שיגיעו לתחרות, אך כאשר המועמדים הגיעו, הם הבינו שמכאן זה רק הולך להתדרדר. תחילה היו אומנם ניסיונות לשווק אותם בכל זאת, והמועמדים צולמו בבגדי ים, בגדים יום יומיים ובגדים רשמיים. אבל במהרה בוטלה התחרות, ובהצהרה רשמית נאמר ש"אנו מודיעים בצער כי מר טבקו 2017 בוטלה עד להודעה חדשה, בשל אי עמידה בתנאים פיזיים מצד המועמדים".



המועמדים היו מכוערים מידי, התחרות בוטלה. צילום מסך
המועמדים היו מכוערים מידי, התחרות בוטלה. צילום מסך



על פי הדיווחים בכלי התקשורת, עדיין לא ידוע אם תתחדש התחרות השנה, וכן האם המועמדים ש"נזרקו" יקבלו פרסי ניחומים. דבר אחד בטוח, לא יהיה להם קל להתאושש מזכייה בתואר "המכוערים שגרמו לתחרות היופי להתבטל". 



עוד מועמד שנשלח הביתה עם לב שבור. צילום מסך
עוד מועמד שנשלח הביתה עם לב שבור. צילום מסך



לפי התמונות של המועמדים, בהחלט ניתן לראות שהם לא עונים על הדרישות הפיזיות של מארגני התחרות, ואינם נראים מתאימים לעולם הדוגמנות. יחד עם זאת, זה קצת אכזרי לכנותם מכוערים, לכל היותר הם פשוט שגרתיים מידי במראה שלהם. דבר שניתן לומר גם על הנשים המשעממות והסתמיות שמשתתפות ואף זוכות בתחרויות היופי לנשים לעיתים.