חשב בקטן וזכה בגדול: תושב עפולה ששלח טופס "Winner מחצית" וציפה לגרוף רווח צנוע, לא חלם כי יקטוף לבסוף את הפרס הגדול של חצי מיליון השקלים. המהמר, ששיחק ממחשבו הביתי, הצליח לנחש את כל תוצאות 14 המשחקים בטופס ולקח את כל הקופה בשווי 500 אלף השקלים.

בשבוע שעבר, תושבת אשקלון זכתה בסכום דומה כאשר מילאה טופס טוטו והייתה קרובה מאוד לשים את ידה על לא פחות מ-11 מיליון שקלים. היא ניחשה 15 תוצאות מתוך 16, ונאלצה להתנחם בפרס השני בסך חצי מיליון שקלים.

עוד מקרה מיוחד אירע בחודש אפריל האחרון, כאשר פקדה את בית מפעל הפיס, הזוכה ב-7 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו שהתקיימה ב-28 במרץ השנה. האישה סיפרה כי שכחה מהטופס שהיה מונח במגירה במטבח ונזכרה בו בזמן שניקתה לכבוד חג הפסח: "במהלך הניקיונות של הבית, פתחתי את המגירות ומצאתי דף מקופל, כשפתחתי אותו נזכרתי שזה טופס הלוטו שמילאתי ושכחתי לבדוק".

 לפי פרסום מפעל הפיס, הזוכה מילאה טופס על סך 29 שקלים ולאחר חופשת הפסח, שלחה את בנה בכדי לבדוק אותו בתחנה הקרובה לביתם. אחרי הבירור, חזר אליה הבן עם הבשורה המשמחת על הזכייה ב-7 מיליון שקלים. "ברגע שהבן סיפר לי, הבנתי שסוף סוף המשפחה יוצאת לחירות כלכלית", ציינה האישה.

לאישה בת ה-65, ילדים בוגרים בעלי משפחה, ולדבריה מי שייהנו מהזכייה יהיו הנכדים. "אני, כבעלת ניסיון מאוברדראפט חונק והתחייבויות לבנקים, לא אתן לצאצאי להיות עבדים למשכנתה. כל נכד יקבל סכום נכבד לרכישת דירה". לשאלה מה תמשיך לעשות לאחר הזכייה השיבה: "אני אמשיך לעשות מה שאני עושה כל יום, מתנדבת ומסייעת לאוכלוסייה המבוגרת במקום מגוריי", אמרה הזוכה.,