בארץ, אם מישהו יפגע לכם במכונית, מרב הסיכויים הם שהוא יאשים אתכם בכך, או שפשוט ימלט מהמקום ללא השארת פרטים. למרבה המזל, יש מדינות בהן אנשים לוקחים אחריות, לפחות חלקית על מעשיהם, ואפילו משאירים לנפגעים מתנה. לאחרונה, אישה אחת מקולורדו שמצאה שריטה על מכוניתה, התפלאה למצוא על הפגוש פתק התנצלות, 40 דולרים וחצי ג'וינט.



מנדי סשפרד, מדנבר, בדיוק סיימה את עבודתה במרכז הקניות צ'רי קריק, כשגילתה שריטה על הצד השמאלי של הפגוש שלה. היא לא ראתה דבר בנוסף לכך, לא פתק ולא כלום,על כן החלה בנסיעה הביתה. לפתע, במהלך הנסיעה, הבחינה שהמראה השמאלית שלה לא במקומה, היא רצתה לסדר אותה ואז הבחינה במעטפה בתוך שקית על המראה.



מרכז הקניות בו עובדת שפרד. צילום: וגל מפס
מרכז הקניות בו עובדת שפרד. צילום: וגל מפס



"צחקתי כל כך הרבה בדרך הביתה, על זה שמישהו לקח את הזמן להשאיר לי פתק התנצלות, כסף וחצי ג'וינט", סיפרה שפרד ל9news. היא אמרה שתנסה לראות אם הכסף יכסה על תיקון השריטה. באשר לג'וינט, הסבירה ש"אני לא מעשנת. אני רצה. אני לא יודעת מה אעשה עם זה". 

לפני מספר שבועות נעצר אדם בשם ג'ייסון וויד על החזקת מריחואנה, מי יודע, אולי הוא זה שהשאיר לאישה את חצי הג'וינט. ווייד נעצר בידי משטרת אוקלהומה סיטי יחד עם שני חשודים נוספים על בהחזקת מעל חמישה ק"ג של מריחואנה, כלי נשק ו- 2,800 דולרים. השוטרים הצליחו לאתר את השלושה בעקבות טיפ אנונימי, לפיו מתוכנן משלוח סמים בכתובתו של וויד.

הם ביצעו מארב מחוץ לביתו, ותוך זמן קצר, בעודם מחכים, הבחינו באדם נכנס אל הבית עם קופסה גדולה שחורה. לאחר דקות ספורות, יצאו מהבית שני גברים ואישה, נכנסו לרכב והחלו לנסוע. בשלב מסוים במהלך הנסיעה, הנהג, וויד, 25, הוריד את הגבר והאישה בני 18 ו-19. הוא בדיוק חנה במגרש חניה, כשהמשטרה עצרה אותו ודרשה לחפש ברכבו. ברכב, כאמור, מצאו את המריחואנה, הנשק והכסף המזומן.

 
וויד נעצר, ולאחר מכן השוטרים עצרו גם את הגבר והאישה ששהו אתו ברכב. השלושה הועמדו לדין בבית המשפט על החזקת סמים במטרה למכור אותם, ועל אחזקת נשק לצורך ביצוע עבירות. נכון לעכשיו, עדיין לא  ידוע מה הוא גזר הדין הצפוי להם בגין עבירות אלו. משטרת אוקלהומה סיטי, שהעלתה פוסט על המעצר בפייסבוק, כתבה בהומור שהשלושה כעת "נהנים משהות נינוחה באדיבות בית הכלא של מחוז אוקלהומה! כל הכבוד לשוטרים על שהסירו מהרחוב את וויד (ג'ייסון) ואת הוויד (המריחואנה)!"
אך זה לא החלק הכי מוזר לסיפור. על פי חדשות krmg, של טולסה, אוקלהומה, משפחת וויד בכללותה מוכרת למשטרה. למעשה, בעבר עצרה המשטרה את אחיו והוריו של וויד על אחזקה של כמות גדולה של מריחואנה לצורך מכירתה.